Lenovo Polska podczas uroczystej gali Lenovo Top Partners Awards 2022, w znakomitym stylu nagrodziło swoich najlepszych partnerów biznesowych. Prezentujemy listę laureatów!
7 grudnia, w eleganckich przestrzeniach warszawskiego Nobu Hotel, Lenovo, największy producent komputerów na świecie, nagrodził swoich czołowych partnerów w Polsce charakterystycznymi, czerwonymi „jedynkami”.
Szkolne skojarzenia na bok, z tego wydarzenia najszczęśliwsi wychodzili z jedynkami. Jak bowiem wyglądają charakterystyczne nagrody przyznawane co roku przez Lenovo. Przedstawiciele firmy wręczyli statuetki dla zwycięzców w 17 kategoriach. Spotkanie odbyło się w świątecznym klimacie i rzeczywiście, atmosfera na wydarzeniu, mimo jego biznesowego charakteru, miała coś z ciepłej aury, kojarzącej się z ostatnimi dniami roku.
Lenovo Top Partners Awards to wydarzenie, które jest okazją do podsumowania roku fiskalnego przez komputerowego potentata, ale też jest swoistym „dziękuję” skierowanym w stronę partnerów firmy. W tym roku gala zgromadziła aż 160 przedstawicieli branży m.in. resellerów, retailerów, operatorów, integratorów czy dystrybutorów. Uroczystość otworzył Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska:
– Dziś w Warszawie podczas Lenovo Top Partners Award 2022 wyróżniliśmy najlepszych Partnerów Handlowych aż w 17 kategoriach. Każda wręczona dziś statuetka jest uhonorowaniem ciężkiej pracy w trendsetterskim środowisku technologicznym, którego cały czas chcemy być liderem. Lenovo to tak naprawdę One-Stop-Shop, czyli miejsce, gdzie można znaleźć wszystko – od telefonu po rozwiązania serwerowe czy komputery osobiste docenione przez miliony zadowolonych klientów na całym świecie. Jesteśmy nie tylko organizacją, która dostarcza konkretny sprzęt IT. Naszą wiedzą, doświadczeniem i uszytymi na miarę rozwiązaniami wspieramy Partnerów Lenovo na każdym etapie pracy z klientem. Dzięki temu, że nakłady na badania i rozwój nowych technologii w Lenovo są największe w całej branży, już dziś mogę powiedzieć, że nasi inżynierowie tworzą technologie, z których wszyscy w przyszłości będziemy korzystać. Jako organizacja, w której centrum uwagi jest kanał partnerski, wiemy, że odnoszone sukcesy, to wspólne zwycięstwa. Nie byłoby to możliwe bez naszych Partnerów. Codzienna współpraca to klucz do kolejnych świetnych wyników, które jestem przekonany, będziemy mogli podsumować na podobnym spotkaniu już za rok – mówił Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska.
Lenovo ma powody do zadowolenia, bowiem konsekwentnie utrzymuje się od lat na pierwszym miejscu globalnych dostaw komputerów. Co więcej, w trudnych warunkach trzeciego kwartału firma powiększyła swoją przewagę na globalnym rynku nad dwoma kolejnymi vendorami na komputerowym podium. Według danych Canalys, Lenovo miało w minionym kwartale ponad 24% udziału w globalnym rynku. Sukces firmy, także w Polsce, jest budowany w oparciu o kanał partnerski. Skuteczność partnerów handlowych Lenovo przekłada się wprost na wyniki samego vendora, zatem współpraca z kanałem partnerskim jest dla firmy kluczowa.
Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska również podsumował wspólnie wypracowane wyniki:
– Ostatni czas pokazał jak wiele my jako Lenovo możemy zaoferować naszym Partnerom by osiągać coraz lepsze wyniki na polskim rynku. Podczas dzisiejszego spotkania wyróżniliśmy wielu Partnerów w kluczowych segmentach działalności Lenovo na polskim rynku. Każda z nich reprezentuje część szerokiego portfolio Lenovo, które z miesiąca na miesiąc rośnie. Tym bardziej jest mi niezmiernie miło, że niezależnie czy mówimy o znanych i legendarnych kategoriach naszej szerokiej gamy oferowanych przez nas produktów takich jak marka ThinkPad, która w tym roku obchodziła 30-ste urodziny, czy tak jak zrobiliśmy to niedawno wprowadzając na rynek nowości z kategorii ThinkSmart, to zawsze możemy znaleźć po stronie Kanału Partnerskiego profesjonalistów gotowych na wyzwania dynamicznie zmieniającego się świata. Każde wspólnie wypracowane działanie przyniosło wymierne efekty z czego jestem niezwykle dumny. Zmieniamy się jako organizacja, robimy to właśnie z myślą o naszych Partnerach, sieci dystrybutorów, resellerów, chcemy być bliżej nich, żeby mieli dostęp do wiedzy, posiadali wsparcie marketingowe i merytoryczne i myślę, że nastąpiły pozytywne zmiany na linii naszej współpracy. Spotkanie takie jak to dzisiejsze pokazuje, że możemy zrobić jeszcze więcej i jeszcze lepiej. Gratuluję nie tylko zwycięzcom, ale też wszystkim nominowanym za ostatni rok. Nie był łatwy, ale wspólnie udało nam się osiągnąć wyniki wyższe niż zamierzone – zaznaczył Tomasz Klewinowski.
Lenovo Top Patners Awards 2022 to nie tylko wystąpienia i okazja do spojrzenia w wyniki, ale przede wszystkim, ukoronowanie roku współpracy z kanałem partnerskim. Do rąk najskuteczniejszych partnerów handlowych Lenovo powędrowały charakterystyczne, czerwone „jedynki”. Lenovo wytypowało zwycięzców w 17 kategoriach.
Laureaci nagród Lenovo Top Partners Award 2022:
- Partner roku 2021 w kategorii Projekt PC – Large Enterprise – Infonet Projekt
2. Partner roku 2021 w kategorii Sektor Publiczny – MBA System
3. Partner roku 2021 w kategorii Projekt MidMarket – Bechtle
4. Partner roku 2021 w kategorii Rozwiązania dla Centrum Danych – Boat System
5. Partner roku 2021 w kategorii Rozwiązania serwerowe dla małych i średnich przedsiębiorstw – MADU
6. Partner roku 2021 w kategorii Produkty biznesowe SMB – Malibu
7. Partner roku 2021 w kategorii Workstation – Sarach
8. Partner roku 2021 w kategorii Rozwiązania wideokonferencyjne – SLX
9. Partner roku 2021 w kategorii Smartfony – Media Expert
10. Operator roku 2021 – Play
11. Partner roku 2021 w kategorii Produkty konsumenckie – RTV EURO AGD
12. Partner roku 2021 w kategorii Gaming – x-kom
13. Partner Roku 2021 w kategorii Tablety – Media Expert
14. Dystrybutor roku 2021 w kategorii Serwery i pamięci masowe – TD Synnex
15. Dystrybutor roku 2021 w kategorii Produkty biznesowe – ALSO
16. Dystrybutor roku 2021 w kategorii Produkty konsumenckie – AB
17. Dystrybutor roku 2021 w kategorii Smartfony – NTT System
Wszystkim laureatom oraz nominowanym w imieniu redakcji IT Reseller serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów!
Z mojej perspektywy, charakterystyczne dla tegorocznej gali było to, że coraz więcej uwagi poświęca się sekcji smartfonowej biznesu Lenovo, czyli telefonom marki Motorola. Trudno się temu dziwić, patrząc na to jak Lenovo de facto wskrzesiło ten brand. Dziś czołowe konstrukcje z logo Motoroli rywalizują z liderami rynku w każdym segmencie, bez kompleksów. Jeszcze niedawno, nie było to wcale takie oczywiste.
Warto zauważyć także, że partnerami wydarzenia były firmy Intel i Microsoft. Obaj amerykańscy giganci blisko współpracują z Lenovo i jest to współpraca nad wyraz owocna. Osobiście czekam na informacje o nadchodzących konstrukcjach Lenovo, które szykowane są już na CES 2023, a które będą z pewnością elementem premiery mobilnej części 13 generacji procesorów Intel Core.
Podsumowując; Lenovo wybrało na wydarzenie świetne miejsce, nadające gali nie tylko uroczysty, ale po postu przyjemny w odbiorze charakter. Organizacyjnie; najwyższy poziom. Jak zawsze, była to dla nas znakomita okazja by spotkać zarówno zespół Lenovo, ale i licznych partnerów firmy, porozmawiać na żywo i spędzić chwilę czasu z osobami współtworzącymi naszą branżę w Polsce.
Wszystkim nominowanym i laureatom jeszcze raz serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów w biznesie z Lenovo!