„Lenovo sprzedaje wyłącznie przez partnerów, dlatego uczestnictwo w Akademii Integracji AB jest dla nas bardzo ważne” – podkreślił Maciej Misiewicz z Lenovo
AB S.A. wiodący dystrybutor na polskim rynku, od lat organizuje swoje wydarzenia Akademia Integracji. Tym razem wrocławska firma zaprosiła partnerów w biznesie do rozmowy o sztucznej inteligencji. Wśród obecnych firm nie zabrakło także Lenovo.
Na miejsce tegorocznej, 19 już Akademii Integracji wybrano postindustrialne przestrzenie starej cukrowni w Żninie. Chociaż miejsce sięga swoimi początkami do XIX wieku, to omawiane tematy wydarzenia były zdecydowanie osadzone we współczesności i przyszłości. Motywem przewodnim wydarzenia był bowiem temat sztucznej inteligencji. Wydarzenie odwiedziło ponad 300 partnerów, vendorów i integratorów.
Istotnym punktem Akademii Integracji były dwie debaty: o sztucznej inteligencji oraz o postępie rozwoju technologicznego. Podobnie jak w latach ubiegłych, podczas wydarzenia pojawiły się także strefy przygotowane przez vendorów, gdzie może było dowiedzieć się wiele o nowościach produktowych.
„Jako Lenovo nie sprzedajemy w modelu bezpośrednim, wszystkie produkty sprzedajemy przez naszych partnerów. Dlatego uczestnictwo w Akademii Integracji jest dla nas bardzo ważne, bo mamy w jednym miejscu wielu partnerów” – podkreślił Maciej Misiewicz, Workstations Business Development Manager w Lenovo.
Podobnie jak w latach ubiegłych, podczas wydarzenia pojawiły się także strefy przygotowane przez vendorów, gdzie może było dowiedzieć się wiele o nowościach produktowych. Jak zawsze, była to także okazja do nawiązania kontaktów, prowadzenia rozmów i zacieśnianie relacji biznesowych.
O 19 edycji Akademii Integracji AB, opowiadała przed kamerami IT Reseller TV Patrycja Gawarecja z AB S.A.