Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo Technology Trends 2025: “Bardzo poważnie bierzemy sobie Wasze opinie do serca i staramy się być coraz lepszymi” – powiedział Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska

Konferencja Lenovo Technology Trends 2025, która odbyła się w Centrum Konferencyjnym stadionu Legii Warszawa, po raz kolejny potwierdziła, że Lenovo należy do liderów nie tylko w zakresie innowacji technologicznych, lecz także budowania wartościowej przestrzeni dialogu z partnerami i klientami.

Wydarzenie zgromadziło setki uczestników – przedstawicieli firm z sektora IT, integratorów, resellerów oraz klientów końcowych – którzy mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami, produktami i strategiami marki. Imponująca strefa prezentacyjna, kilka scen, na których miały miejsce wystąpienia z udziałem ekspertów Lenovo, ale też klientów, którzy odnieśli sukcesy dzięki mądrze poprowadzonym wdrożeniom technologii tego producenta – widać było, że firma nie oszczędzała tak środków, jak i sił, na organizacji tegorocznego Technology Trends.

Jak podkreślił Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska, konferencja była nie tylko okazją do prezentacji rozwiązań, ale przede wszystkim do rozmowy o potrzebach rynku i wspólnym projektowaniu przyszłości cyfrowego biznesu.

 

„20 lat na rynku polskim to szmat czasu. Tyle właśnie jesteśmy tutaj. To dużo i mało, ale przez ten czas udało nam się dokonać wiele, bo zajęliśmy znaczące miejsca, jeśli chodzi o udziały w rynku – na rynku komputerów, telefonów, serwerów, tabletów, gamingu i tak dalej. To portfolio Lenovo i Motorola jest bardzo, bardzo szerokie i przez te 20 lat jesteśmy z niego dumni. Chcieliśmy podziękować, że to właśnie się wydarzyło, że mamy taką pozycję na rynku. Ale rozumiemy też, że nie wydarzyłoby się to bez Państwa pomocy. Bez Państwa wsparcia, bez Państwa zaufania. I tutaj tak naprawdę powinienem schylić głowę i powiedzieć: dziękuję wszystkim, którzy uwierzyli nam i ufają naszym markom w Polsce. Partnerzy, Klienci Lenovo – chciałem Wam serdecznie podziękować. Po pierwsze za to, że przyjechaliście na nasz event w dniu dzisiejszym i tak tłumnie to się stało. Po drugie – za 20 lat zaufania i wspólnej pracy. I po trzecie – za to, że po prostu jesteście. Mówicie nam nieraz różne rzeczy, dajecie feedback o naszej pracy, a my za każdym razem bardzo poważnie bierzemy sobie Wasze opinie do serca i staramy się być coraz lepszymi.” – powiedział Wojciech Zaskórski, Lenovo.

 

Lenovo Technology Trends 2025 udowodniło, że przyszłość IT to nie tylko technologie, lecz przede wszystkim ludzie i relacje – zarówno w kontekście partnerstwa biznesowego, jak i realnych wdrożeń. Spotkanie w Warszawie stało się miejscem wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń, co – jak zaznaczył Wojciech Zaskórski – stanowi fundament skutecznego rozwoju w dynamicznie zmieniającym się świecie cyfrowym. Wraz z rosnącym zainteresowaniem technologiami AI, bezpieczeństwem danych i elastycznymi modelami pracy, Lenovo konsekwentnie odpowiada na wyzwania rynkowe, oferując konkretne, praktyczne rozwiązania. Już dziś można mieć pewność, że kolejna edycja konferencji przyniesie jeszcze więcej nowości i inspirujących spotkań.

 

Więcej informacji z wydarzenia Lenovo Technology Trends 2025, w poniższym wpisie:

Lenovo Technology Trends 2025, czyli technologie przyszłości w praktyce