Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo Technology Trends 2025: “Lenovo nieustannie inwestuje w rozwój sztucznej inteligencji” – powiedział Paweł Dybowski, Lenovo

27 maja Lenovo zaprosiło swoich partnerów na Lenovo Technology Trends 2025 – wydarzenie, które stanowi znakomite połączenie prezentacji technologicznej i konferencji biznesowej. 

Podczas tegorocznej edycji Lenovo Technology Trends 2025 w Warszawie szczególne miejsce zajęły relacje z partnerami biznesowymi oraz praktyczne narzędzia, które wspierają ich w codziennej pracy. Wydarzenie, obfitujące w prezentacje nowych rozwiązań i sesje networkingowe, było również okazją do zaprezentowania, jak Lenovo wykorzystuje innowacje – w tym sztuczną inteligencję – by realnie wspierać rozwój ekosystemu partnerskiego. Paweł Dybowski, Channel Team Leader w Lenovo Polska, zwrócił uwagę na konkretne działania firmy w tym obszarze:

„Lenovo Technology Trends 2025 to świetna okazja do poznania innowacyjnych trendów w branży IT, do poznania i porozmawiania o przyszłości z naszymi partnerami biznesowymi. Lenovo nieustannie inwestuje w rozwój sztucznej inteligencji, czego dowodem są produkty, które mamy w naszej ofercie. Podczas tego wydarzenia zaprezentowaliśmy korzyści, jakie płyną z programu partnerskiego Lenovo 360, a także narzędzia do śledzenia, w jaki sposób partnerzy mogą uzyskiwać rabaty z programu partnerskiego. Nieustannie staramy się wprowadzać nowoczesne narzędzia, które pomagają partnerom w sprzedaży produktów Lenovo, a także weryfikacji statusu realizacji celów sprzedażowych.” – powiedział Paweł Dybowski, Lenovo

 

 

Jak podkreślił Paweł Dybowski, sukces Lenovo to w dużej mierze efekt współpracy z partnerami, którym firma oferuje nie tylko atrakcyjne portfolio produktowe, lecz także pełne wsparcie w zakresie narzędzi sprzedażowych i edukacyjnych. Wydarzenie było również okazją do zaproszenia gości do nowo otwartego showroomu Lenovo i Motorola w Warszawie – miejsca, gdzie można na żywo poznać najnowsze urządzenia, takie jak ThinkPad X1 Carbon 13. generacji czy ekskluzywny X9 Aura Edition. Tegoroczna edycja pokazuje, że Lenovo konsekwentnie buduje nie tylko technologie, ale i trwałe relacje.

 

Więcej informacji z wydarzenia Lenovo Technology Trends 2025, w poniższym wpisie: