Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo Technology Trends 2025: “Partnerzy biznesowi – to jest nasze DNA” – podkreślił Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska

Lenovo Technology Trends 2025 to wydarzenie, które nie tylko prezentuje najnowsze trendy technologiczne, ale także pokazuje, jak silną i dobrze zorganizowaną społeczność tworzy Lenovo wraz ze swoimi partnerami.

Tegoroczna edycja, która odbyła się w Warszawie, była dowodem na to, jak istotną rolę w strategii firmy odgrywa kanał partnerski – zarówno w kontekście dystrybucji, jak i budowania relacji. Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, podkreślił w swoim wystąpieniu, że kluczem do sukcesu marki jest ścisła współpraca z partnerami i ciągłe inwestowanie w rozwój ich kompetencji.

„Partnerzy biznesowi – to jest nasze DNA. Ja zawsze podkreślam, że nasz biznes jest robiony tylko i wyłącznie z nimi, nigdy bezpośrednio, więc jakość tych naszych partnerów, jakość współpracy z nimi jest dla nas kluczowa. […] Fajnie być z nami i jest to – myślę – z obopólną korzyścią, gdyż inwestując w rozwój, w nowe technologie, zwiększacie też swoją konkurencyjność na rynku. Trochę to mówię do partnerów, ale to jest dla nas niesłychanie istotne.” – powiedział Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska.

 

 

Konferencja była nie tylko okazją do zaprezentowania szerokiego portfolio Lenovo i Motoroli, ale przede wszystkim do spotkań i rozmów, które wzmacniają relacje w całym ekosystemie partnerskim. Dzięki licznym inicjatywom Lenovo konsekwentnie wspiera rozwój swoich partnerów, oferując im narzędzia do jeszcze lepszego docierania do klientów. Jak zaznaczył Tomasz Klewinowski, wspólne działania z partnerami to nie dodatek do strategii – to jej fundament. A tegoroczna frekwencja na Lenovo Technology Trends tylko potwierdza, że ta strategia działa.

Więcej o wydarzeniu Lenovo Technology Trends 2025 poniżej:

Lenovo Technology Trends 2025, czyli technologie przyszłości w praktyce