Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo Top Partners Award’22: „Rozumienie (…) potrzeb klientów końcowych (…) jest kluczem do wspólnego sukcesu” – powiedział Tomasz Klewinowski, Lenovo

Kanał partnerski był, jest i zapewne będzie podstawą biznesu Lenovo w Polsce. O sile tego kanału świadczy przyjazna, niemal świąteczna atmosfera Lenovo Top Partners Award’22. Dla IT Reseller TV, podczas tego wydarzenia, wypowiedział się Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska. 

W tym roku Lenovo swoimi charakterystycznymi Jedynkami nagradzało partnerów w eleganckich przestrzeniach warszawskiego Nobu Hotel. Mimo iż mowa o rozdaniu nagród, wydarzeniu z natury rzeczy mającego cechy rywalizacji, to atmosfera na tym spotkaniu była niemal świąteczna. Świadczy to o znakomitym klimacie, jaki Lenovo buduje w relacjach ze swoimi partnerami. Firma konsekwentnie stawia na kanał partnerski – widać to znakomicie przy okazji wydarzeń takich właśnie jak Top Partners Awards, gdzie najlepsi, najbardziej wyróżniający się partnerzy firmy Lenovo, mieli okazję odbierać charakterystyczne, czerwone Jedynki.

„Spotykamy się z całym kanałem partnerskim i obdarowujemy zwycięzców w aż 17 kategoriach. Jesteśmy niezmiernie dumni, że nasza oferta jest coraz szersza, a kategorii jest coraz więcej” – powiedział Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska – „(…) Wartości, którymi się kierujemy, rozumienie naszych partnerów, ich potrzeb, potrzeb klientów końcowych i umiejętne ich zaspokajanie, jest kluczem do wspólnego sukcesu.”

Wspomniane zaangażowanie partnerów było widoczne także we frekwencji na Top Partners Award’22. Wydarzenie skupiło zdecydowaną większość liczących się na rynku partnerów firmy. W najbliższych dniach będziemy publikować kolejne nagrania z wydarzenia, do których obejrzenia już teraz bardzo serdecznie zapraszamy!

 

Więcej o gali Lenovo Top Partners Award’22 można przeczytać poniżej w naszej relacji:

Lenovo Polska podczas uroczystej gali Lenovo Top Partners Awards 2022, w znakomitym stylu nagrodziło swoich najlepszych partnerów biznesowych. Prezentujemy listę laureatów!