Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo z nowym dyrektorem wykonawczym ds. marketingu i komunikacji działu PC i urządzeń inteligentnych w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

Od 1 stycznia 2020 r. stanowisko dyrektora wykonawczego ds. marketingu i komunikacji w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) Lenovo obejmie Alberto Spinelli. Wnosi on do firmy wieloletnie doświadczenie z branży urządzeń i usług cyfrowych — zarówno jako przedsiębiorca,  założyciel start-upów, jak i członek zarządu firmy odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie cyfrowych ekosystemów.

 

Alberto Spinelli będzie bezpośrednim podwładnym François Bornibusa, starszego wiceprezesa i prezesa w regionie EMEA. Pracując w Mediolanie, będzie odpowiedzialny za cyfrową transformację Lenovo i realizację wizji światowej klasy pionu marketingowego opartego na danych i analizie informacji. Działania te będą sprzyjać zacieśnianiu relacji Lenovo z klientami oraz realizacji zobowiązania firmy do dostarczania inteligentniejszych technologii dla wszystkich.

 

“Lenovo inspiruje mnie swoim instynktownym podejściem do opracowywania innowacyjnych i intuicyjnych w obsłudze produktów. Firma podniosła jakość życia kilkudziesięciu milionów klientów na całym świecie, zwiększając ich możliwości w domu, w pracy i w podróży. Teraz musimy zintegrować te innowacje techniczne w ramach podejścia realnie skoncentrowanego na klientach. Musimy wykorzystywać wiedzę na ich temat, aby budować zaangażowanie, a docelowo — umożliwiać klientom korzystanie z produktów w szerszym zakresie. Pomoże nam w tym skoncentrowany na technologiach cyfrowych, nowoczesny dział marketingu i komunikacji, który będzie sprzyjać rozwojowi firmy nie tylko teraz, ale i w dalekiej przyszłości. Bardzo się cieszę z dołączenia do Lenovo w tym decydującym okresie.” – komentując swój awans, powiedział Alberto Spinelli.

 

Alberto Spinelli przechodzi do Lenovo z firmy Fing — startupu prowadzącego giełdę sprzętu i usług profesjonalnych z segmentu inteligentnego domu – w której pełnił funkcję dyrektora generalnego. Przedtem zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego działu usług cyfrowych firmy Canon. W swojej karierze Spinelli kierował wieloma startupami, a także zajmował różne stanowiska w międzynarodowych korporacjach, takich jak Intel i Acer.