Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Lenovo zaprezentowało Mistrzowską drużynę podczas New Product Training 2018 oraz strategię opartą na szerokim portfolio i mocnej współpracy z kanałem partnerskim.

18 kwietnia w Warszawie odbyło się coroczne spotkanie Lenovo z cyklu New Product Training, podczas którego firma Lenovo przedstawia swoją strategię opartą na szerokim portfolio i mocnej współpracy z kanałem partnerskim.

 

Gospodarzem spotkania był Juliusz Niemotko, który 1 kwietnia br. objął stanowisko Channel Business Development Managera. To właśnie do jego zadań w Lenovo Polska należy rozwijanie kanału partnerskiego, współpraca i rozwój relacji z partnerami biznesowymi oraz zarządzanie programami partnerskimi. Juliusz Niemotko zaprezentował strategię Lenovo, na którą składają się trzy punkty:

  • wzmocnienie pozycji w segmencie SMB, co przyczyni się do utrzymania pozycji lidera całego rynku notebooków,
  • dalszego rozwoju działu serwerowego (DCG)
  • rozwoju marki Motorola (MBG) na rynku polskim.

 

 

Juliusz Niemotko – Channel Business Development Manager

 

Całość spotkania została podzielona na bloki tematyczne, podczas których przedstawiciele firmy prezentowali najważniejsze informacje związane z ofertą produktową firmy, aspektami sprzedażowymi i uwarunkowaniami rynkowymi. Jednym z paneli była prezentacja poświęcona założeniom kierowanego przez Juliusza Niemotko, programu partnerskiego Lenovo Partner Engage Program i zasadom certyfikacji. Dystrybutorzy poznali pełen pakiet korzyści, jakie mogą osiągnąć we współpracy z Lenovo, w tym wsparcie marketingowe i techniczne, szkolenia produktowe, zamówienia na specjalnych, atrakcyjnych warunkach czy dostęp do portalu LenovoPartner.com i wielu innych narzędzi.

 

Jednym z głównych wydarzeń konferencji była prezentacja nowego, odświeżonego portfolio urządzeń biznesowych ThinkPad, które jest kluczowe dla utrzymania pozycji lidera na polskim rynku. Tomasz Szewczak – 4P Manager Commercial Notebooks i Maciej Polak – 4P Product Engineer & Evangelist zaprezentowali najnowszą generację notebooków biznesowych serii ThinkPad, która pod koniec zeszłego roku obchodziła swoje 25. urodziny.

 

Tomasz Szewczak – 4P Manager Commercial Notebooks (z lewej) i Maciej Polak – 4P Product Engineer &  Evangelist (z prawej)

 

Łukasz Rutkowski – DT / WKST/ Vis 4P Manager przedstawił pełną ofertę desktopów (ThinkCentre), stacji roboczych i urządzeń All-in-One, w tym Pierwszy VR Ready desktop biznesowy, który przykładowo może być wykorzystany w biurze podróży, czyli ThinkCentre M910t, z okularami Oculus i wsparciem GTX1080. W obu kategoriach, zarówno w desktopach, jak i stacjach roboczych, Lenovo wykazuje znaczące wzrosty i stale zwiększa swoje udziały w rynku.

 

Tomasz Stanek, pełniący funkcję Service Delivery Managera, zaprezentował program Lenovo Premier Support, którego wdrożenie przyczyniło się do wzrostu satysfakcji z serwisu urządzeń Lenovo, czego przykładem jest poprawa zadowolenia klientów w opublikowanym w marcu br. rankingu amerykańskiego serwisu Rescuecom, który umieścił firmę Lenovo na 3. miejscu najbardziej niezawodnych producentów komputerów osobistych i tabletów. Nowoczesne podejście do sposobu dystrybucji części zamiennych, szybkości i jakości obsługi, a także utworzenie nowego centrum serwisowego we Wrocławiu jest gwarantem jakości oraz bezpieczeństwa zarówno dla partnerów firmy, jak i klientów końcowych.

 

Juliusz Niemotko i Jerzy Dudek

 

Gościem specjalnym całodziennego wydarzenia był Jerzy Dudek, legendarny bramkarz polskiej reprezentacji, który rozegrał 60 meczów w narodowych barwach, a także grał w takich klubach jak Liverpool, Real Madryt i miał szczęście uczyć się od najlepszych w swoim zawodzie, w tym od Jose Mourinho, czy Rafaela Beniteza. Podczas swojej prelekcji opowiedział o tym, jak zarządzać mistrzowskim zespołem na przykładzie Realu Madryt i Liverpoolu, a także jak niewiele dzieli sport i biznes, w których współpraca i wzajemne zaufanie są kluczem do sukcesu.