Lenovo zaprezentowało Mistrzowską drużynę podczas New Product Training 2018 oraz strategię opartą na szerokim portfolio i mocnej współpracy z kanałem partnerskim.
18 kwietnia w Warszawie odbyło się coroczne spotkanie Lenovo z cyklu New Product Training, podczas którego firma Lenovo przedstawia swoją strategię opartą na szerokim portfolio i mocnej współpracy z kanałem partnerskim.
Gospodarzem spotkania był Juliusz Niemotko, który 1 kwietnia br. objął stanowisko Channel Business Development Managera. To właśnie do jego zadań w Lenovo Polska należy rozwijanie kanału partnerskiego, współpraca i rozwój relacji z partnerami biznesowymi oraz zarządzanie programami partnerskimi. Juliusz Niemotko zaprezentował strategię Lenovo, na którą składają się trzy punkty:
- wzmocnienie pozycji w segmencie SMB, co przyczyni się do utrzymania pozycji lidera całego rynku notebooków,
- dalszego rozwoju działu serwerowego (DCG)
- rozwoju marki Motorola (MBG) na rynku polskim.
Juliusz Niemotko – Channel Business Development Manager
Całość spotkania została podzielona na bloki tematyczne, podczas których przedstawiciele firmy prezentowali najważniejsze informacje związane z ofertą produktową firmy, aspektami sprzedażowymi i uwarunkowaniami rynkowymi. Jednym z paneli była prezentacja poświęcona założeniom kierowanego przez Juliusza Niemotko, programu partnerskiego Lenovo Partner Engage Program i zasadom certyfikacji. Dystrybutorzy poznali pełen pakiet korzyści, jakie mogą osiągnąć we współpracy z Lenovo, w tym wsparcie marketingowe i techniczne, szkolenia produktowe, zamówienia na specjalnych, atrakcyjnych warunkach czy dostęp do portalu LenovoPartner.com i wielu innych narzędzi.
Jednym z głównych wydarzeń konferencji była prezentacja nowego, odświeżonego portfolio urządzeń biznesowych ThinkPad, które jest kluczowe dla utrzymania pozycji lidera na polskim rynku. Tomasz Szewczak – 4P Manager Commercial Notebooks i Maciej Polak – 4P Product Engineer & Evangelist zaprezentowali najnowszą generację notebooków biznesowych serii ThinkPad, która pod koniec zeszłego roku obchodziła swoje 25. urodziny.
Tomasz Szewczak – 4P Manager Commercial Notebooks (z lewej) i Maciej Polak – 4P Product Engineer & Evangelist (z prawej)
Łukasz Rutkowski – DT / WKST/ Vis 4P Manager przedstawił pełną ofertę desktopów (ThinkCentre), stacji roboczych i urządzeń All-in-One, w tym Pierwszy VR Ready desktop biznesowy, który przykładowo może być wykorzystany w biurze podróży, czyli ThinkCentre M910t, z okularami Oculus i wsparciem GTX1080. W obu kategoriach, zarówno w desktopach, jak i stacjach roboczych, Lenovo wykazuje znaczące wzrosty i stale zwiększa swoje udziały w rynku.
Tomasz Stanek, pełniący funkcję Service Delivery Managera, zaprezentował program Lenovo Premier Support, którego wdrożenie przyczyniło się do wzrostu satysfakcji z serwisu urządzeń Lenovo, czego przykładem jest poprawa zadowolenia klientów w opublikowanym w marcu br. rankingu amerykańskiego serwisu Rescuecom, który umieścił firmę Lenovo na 3. miejscu najbardziej niezawodnych producentów komputerów osobistych i tabletów. Nowoczesne podejście do sposobu dystrybucji części zamiennych, szybkości i jakości obsługi, a także utworzenie nowego centrum serwisowego we Wrocławiu jest gwarantem jakości oraz bezpieczeństwa zarówno dla partnerów firmy, jak i klientów końcowych.
Juliusz Niemotko i Jerzy Dudek
Gościem specjalnym całodziennego wydarzenia był Jerzy Dudek, legendarny bramkarz polskiej reprezentacji, który rozegrał 60 meczów w narodowych barwach, a także grał w takich klubach jak Liverpool, Real Madryt i miał szczęście uczyć się od najlepszych w swoim zawodzie, w tym od Jose Mourinho, czy Rafaela Beniteza. Podczas swojej prelekcji opowiedział o tym, jak zarządzać mistrzowskim zespołem na przykładzie Realu Madryt i Liverpoolu, a także jak niewiele dzieli sport i biznes, w których współpraca i wzajemne zaufanie są kluczem do sukcesu.