Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

“Lepszy dom do pracy” – Wirtualne spotkania, zdalna współpraca, elastyczne godziny pracy – “nowa normalność” zmieniła sposób, w jaki pracujemy. Sprawdź nowe funkcje w G Suite, które ułatwią pracę z domu.

Wirtualne spotkania, zdalna współpraca, elastyczne godziny pracy – “nowa normalność” zmieniła sposób, w jaki pracujemy i staje się jasne, że niektóre z tych zmian zostaną z nami na stałe. Pracodawcy i pracownicy chcą wykonywać swoje zadania w sposób mniej sztywny niż dotychczas, a to wymaga wdrożenia odpowiedniej technologii, dlatego przedstawiamy nowe funkcje G Suite, które ułatwiają pracę z domu. 

 

Elastyczność to nie jedyna rzecz, której chcą pracownicy. Praca zdalna znacznie zwiększyła wyzwania, jakie napotykamy zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Zaczynamy czuć, że jesteśmy przeciążeni zbyt dużą ilością informacji, zbyt wieloma zadaniami i musimy używać zbyt wielu różnych narzędzi. Potrzebujemy zatem dobrze znanego już rozwiązania, które będzie proste, zintegrowane i intuicyjne. Dlatego dziś wprowadzamy “lepszy dom do pracy”. Od dzisiaj pakiet G Suite w sposób inteligentny będzie łączył kontakty, treści i zadania, aby zaoszczędzić czas i nakład pracy. Integrujemy podstawowe funkcje takie jak rozmowy wideo, czat, pocztę elektroniczną, pliki i zadania. Dzięki temu użytkownicy będą jeszcze łatwiej mogli zarządzać swoimi zadaniami z każdego miejsca na świecie.

 

Łączymy ludzi i zadania

Analizując, jak możemy lepiej połączyć trzy główne filary komunikacji: e-mail, czat i wideo, rozpoczęliśmy zmiany tam, gdzie większość z nas zaczyna dzień pracy: w skrzynce odbiorczej. Aby łatwo dołączyć do spotkań wideo, wprowadziliśmy Google Meet do Gmaila za darmo dla wszystkich w przeglądarce oraz w aplikacji mobilnej na Androida i iOS. W zeszłym miesiącu w Gmailu w przeglądarce udostępniliśmy Google Chat, aby pomóc użytkownikom komunikować się bardziej płynnie, bez konieczności przełączania się między zakładkami. Wkrótce Chat dołączy także do Gmaila na Androida i iOS, co jeszcze bardziej ułatwi pracę z każdego miejsca.

 

 

Rozbudowujemy również funkcje współpracy w pokojach w Google Chat, dodając opcję współdzielonych plików i zadań, dzięki czemu pokoje stają się jeszcze lepszym rozwiązaniem wspierającym realizację długoterminowych projektów. Szybki dostęp do współdzielonego czatu, ważnych dokumentów i rzeczy do zrobienia w jednym miejscu umożliwia łatwiejszą komunikację ze wszystkimi osobami w zespole. Ponadto Google Chat pozwala na tworzenie pokojów, w skład których mogą wchodzić osoby spoza firmy, takie jak podwykonawcy czy konsultanci, dzięki czemu grupa może łączyć nie tylko osoby z różnych działów wewnątrz jednej firmy, ale także z wielu różnych  organizacji i przedsiębiorstw.

 

 

Aby pokoje były jeszcze bardziej przydatne, wzbogaciliśmy je o możliwość współpracy w czasie rzeczywistym – teraz można współredagować dokumenty Google bez opuszczania Gmaila, jednocześnie omawiając na bieżąco zmiany za pośrednictwem czatu lub przypisując zadania konkretnym osobom w zespole. Ta nowa funkcja ułatwia również dostęp do ulubionych aplikacji innych firm, takich jak DocuSign, Salesforce i Trello, dzięki czemu użytkownicy mogą otrzymywać aktualizacje i podejmować działania w ramach każdej rozmowy, niezależnie czy odbywa się ona na Gmailu, Czacie czy w pokojach.

 

 

 

Wspólnie ulepszamy narzędzia

Konieczność przełączania się pomiędzy aplikacjami może stanowić utrudnienie w pracy. Dlatego kolejnym nowym udogodnieniem w G Suite jest możliwość szybkiego dołączenia do rozmowy wideo z czatu, przesyłania dalej wiadomości na czacie do swojej skrzynki odbiorczej czy możliwość utworzenia zadania z wiadomości czatu. Wiadomości w Google Chat można teraz również przeszukiwać za pomocą wbudowanej w Gmail wyszukiwarki, dzięki czemu łatwiej jest znaleźć wszystko w jednym miejscu.

 

 

 

Wprowadziliśmy także kilka narzędzi, które pomogą użytkownikom ustalać priorytety. Teraz użytkownicy mogą:

 

  • Przypiąć najważniejsze pokoje, aby łatwiej je znajdować i mieć do nich szybszy dostęp
  • Ustawić swoją dostępność na „Nie przeszkadzać”.
  • Ustawić informacje o statusie, takie jak np. „Poza biurem”.

 

Aby wypróbować nowe, zintegowane usługi w G Suite, należy zapisać się tutaj. W ciągu następnych tygodni będziemy zwiększać dostępność dla większej liczby klientów.

 

Ulepszone funkcje bezpieczeństwa w Google Meet i Google Chat

Już ponad 6 milionów firm na całym świecie zaufało zabezpieczeniom G Suite, które chronią ich najbardziej wrażliwe dane. Wraz z nowymi funkcjonalnościami, prezentujemy również kilka nowych narzędzi zwiększających dodatkowo bezpieczeństwo w Google Meet i Google Chat, które zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach. Dadzą one gospodarzom jeszcze większą kontrolę nad spotkaniami i nad tym, kto może do nich dołączyć. Funkcje te, początkowo wprowadzone w konsumenckiej wersji pakietu G Suite oraz w G Suite dla Szkół i Uczelni, będą obejmować:

 

  • Knocking controls: gdy uczestnik spotkania zostanie wyproszony, nie będzie mógł ponownie próbować dołączyć do tego samego spotkania, chyba że gospodarz ponownie go zaprosi.
  • Safety locks: gospodarz spotkania może teraz decydować o tym, którzy uczestnicy mogą korzystać z czatu lub prezentować na spotkaniu.

 

Ponadto, mechanizmy ochrony przed phishingiem działające w Gmailu będą teraz również funkcjonować w Google Chat. Jeżeli użytkownik kliknie w link na czacie, link zostanie przeskanowany w czasie rzeczywistym i oznaczony, jeżeli zawiera złośliwe treści.

 

 

Więcej innowacji już wkrótce!

Komunikacja i współpraca polegają na łączeniu ludzi. W Google nieustannie szukamy sposobów na lepszą integrację naszych produktów, aby pomóc wszystkim pracować lepiej i wydajniej. Niektóre z ostatnich wprowadzonych przez nas usprawnień obejmują: odpowiedzi na komentarze w dokumentach i elementy działań bezpośrednio ze skrzynki odbiorczej w telefonie, pomoc w łączeniu i analizowaniu danych w organizacji dzięki Connected Sheets oraz wprowadzeniu nowych możliwości współpracy w naszej ofercie hardware. Więcej informacji na temat tych i innych nowych funkcji można znaleźć w nagraniach naszych sesji, które odbywają się w ramach rozpoczętego kilka dni temu Google Cloud Next ’20: OnAir.

W przyszłości nasza zintegrowana przestrzeń robocza będzie jeszcze bardziej rozbudowywana – dzięki takim funkcjom jak połączenia wideo dostępne bezpośrednio w Gmailu w formacie picture-in-picture czy integracji usługi Google Meet z Dokumentami Google, Arkuszami i Slajdami. Naszym celem jest dostarczanie inteligentnych i bezproblemowych rozwiązań, które zapewnią każdemu łatwiejszą, bardziej intuicyjną i elastyczną pracę dokładnie tam, gdzie chce i jak chce.

 

https://itreseller.pl/itrnewgoogle-zapowiada-interesujace-zmiany-w-biznesowym-gmailu-wyraznie-ukierowane-na-skuteczniejsza-rywalizacje-z-microsoftem/