Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG debiutuje na targach motoryzacyjnych w Monachium

Koreański gigant technologiczny LG Electronics zadebiutował w poniedziałek na ważnych światowych targach motoryzacyjnych, realizując swoje ambicje rozszerzenia swojej obecności w rozwijającej się branży mobilności. 

Jak podaje „The Korea Herald” podczas swojej pierwszej w historii konferencji prasowej na IAA Mobility, jednym z największych targów motoryzacyjnych na świecie, która odbyła się w Monachium, dyrektor generalny LG Cho Joo-wan zdefiniował rolę pojazdów osobowych i podkreślił rosnącą obecność oprogramowania w branży mobilności.

„Firma LG od blisko 70 lat zajmuje się bezpośrednią sprzedażą klientom indywidualnym. Przez cały ten czas zdobyliśmy bogate zrozumienie klientów na całym świecie i ich przestrzeni życiowych, nieustannie odkrywając nowe spostrzeżenia i trendy. Ostatecznie przekształciło się to w różne innowacje w branży elektroniki dla klientów – powiedział Cho podczas wydarzenia prasowego. – Dzięki naszej rozległej wiedzy i doświadczeniu w tej dziedzinie z radością prezentujemy nasze nowe podejście do mobilności”.

Spotkawszy się z reporterami po przemówieniu, Cho powiedział, że LG zaprezentuje „Alpha-able”, rozwiązanie mobilne nowej generacji firmy, spełniające potrzeby konsumentów w trzech obszarach tematycznych podczas następnych targów Consumer Electronics Show, które odbędą się w Las Vegas na początku 2024 roku.

Trzy lata temu firma LG przedstawiła swoją pierwszą koncepcję rozwiązania mobilnego „Omnipod”, skupiającą się na samochodzie autonomicznym. Jeśli chodzi o plany fuzji i przejęć LG poszukuje obecnie nowego partnera, szczególnie w dziedzinie oprogramowania i treści, powiedział dyrektor generalny.

Jednocześnie biznes podzespołów samochodowych nie zostanie na razie oddzielony jako niezależna spółka, ponieważ w wielu obszarach, takich jak oprogramowanie i wyświetlacze samochodowe, może stworzyć synergię z innymi działami firmy. Od przeprowadzania ankiet konsumenckich po prowadzenie analiz rynku motoryzacyjnego, firma LG definiuje pojazdy samochodowe jako „spersonalizowane cyfrowe jaskinie” lub prywatne przestrzenie dające kierowcy i pasażerom „pełną swobodę” robienia tego, co chcą.

Wieloletnie doświadczenie firmy LG w technologiach związanych z powietrzem, cyfrowym zdrowiu i dobrym samopoczuciu odegra zasadniczą rolę w stworzeniu kolejnego poziomu „relaksujących” doświadczeń, dzięki którym klienci będą mogli cieszyć się „czasem dla siebie” podczas odpoczynku i ładowania baterii dzięki zaawansowanym technologiom i połączonym usługom, jak deklaruje firma.

Obchodząc w tym roku 10. rocznicę powstania działu komponentów pojazdów, firma LG zobowiązała się podwoić przychody swojego działu komponentów pojazdów do 20 bilionów wonów (15 miliardów dolarów) do 2030 roku, a główne segmenty produktów obejmują samochodowe systemy informacyjno-rozrywkowe, elektryczne układy napędowe i systemy oświetleniowe.

Warto zaznaczyć, że LG rozwija także swoją działalność w zakresie rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych, nabywając w zeszłym roku HiEV Charger. Do tej pory firma wprowadziła na rynek cztery typy ładowarek do pojazdów elektrycznych z szeregiem funkcji zwiększających bezpieczeństwo – dwa modele o mocy 7 kW (naścienne i stojące) oraz dwa modele szybkiego ładowania, odpowiednio o mocy 100 kW i 200 kW.