Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG Display po spadku popytu poza sezonem odnotowuje kwartalną stratę

Firma LG Display odnotowała sześć kolejnych kwartalnych strat, zanim w czwartym kwartale 2023 r. zaobserwowała zysk ze względu na wzrost sezonowego popytu na koniec roku.

Teraz producent płaskich ekranów ponownie odnotował stratę operacyjną w pierwszym kwartale w konsekwencji osłabienia popytu na duże panele wyświetlaczy do telewizorów i małe panele do smartfonów.

LG Display pracuje nad zmianą swojego portfolio biznesowego, tak aby na wyniki finansowe w mniejszym stopniu wpływały cykle sezonowe kolejki górskiej, oświadczyli w czwartek dyrektorzy firmy.

„Pomimo utrzymującej się niepewności i zmienności rynku oraz otoczenia zewnętrznego, zwiększymy udział produktów z najwyższej półki i skoncentrujemy możliwości naszej firmy na poprawie naszej struktury kosztów” – powiedział Sung-hyun Kim, dyrektor finansowy LG Display.

Dostawca Apple’a odnotował stratę operacyjną w kwocie 469 miliardów wonów (341 milionów dolarów) za kwartał styczeń-marzec po ogłoszeniu zysku w poprzednim kwartale. Wynik można porównać ze stratą w wysokości 1,1 biliona wonów rok wcześniej, wciąż był jednak lepszy od straty prognozowanej przez LSEG SmartEstimate o wartości 630 miliardów wonów.

Zarząd LG Display ograniczył inwestycje, skupił się na projektach uzgadnianych z klientami, zamiast na produkcji gotowych produktów, a także ograniczył produkcję wyświetlaczy LCD, która musi stawić czoła taniej konkurencji ze strony chińskich rywali, twierdzą dyrektorzy.

Tegoroczna inwestycja wyniesie około 2 biliony wonów, w porównaniu z 3,6 biliona wonów w roku ubiegłym, a firma twierdzi, że zamierza dokonać zwrotu w drugiej połowie roku poprzez zwiększenie produkcji wysokiej klasy produktów OLED. Firma LG Display wystawiła również na sprzedaż w Guangzhou w Chinach, swój ostatni zakład produkcyjny dużych paneli LCD stosowanych w telewizorach.