Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG Display zmniejsza kwartalną stratę dzięki… Igrzyskom Olimpijskim?

Według analityków LG Display zmniejszył swoje straty w porównaniu z poprzednim rokiem dzięki zwiększonemu popytowi na panele telewizyjne przed tegoroczną Olimpiadą oraz nowymi zamówieniami ze strony Apple.

Firma odnotowała stratę operacyjną w wysokości 94 miliardów wonów (67,8 miliona dolarów) za kwartał od kwietnia do czerwca. Liczba ta zdecydowanie różni się od szacunkowej straty na poziomie 308 miliardów wonów, która była przewidywana przez LSEG SmartEstimate.

Poprawiamy nasze wyniki i umacniamy naszą stabilność finansową – powiedział w oświadczeniu dyrektor finansowy Sung-hyun Kim.

Firma odmówiła jednak komentarza odnośnie potencjalnego zysku w drugim półroczu 2024 r., powołując się na zmienność rynku. Starszy wiceprezes Lim Seung-min stwierdził, że nadal istnieje spora niepewność, jeśli chodzi o popyt na produkty końcowe w różnych segmentach.

Analitycy stwierdzili, że oddział LG zajmujący się wyświetlaczami poradził sobie tak dobrze dzięki zastosowaniu nowych paneli w nadchodzących iPhone’ach Pro Max 16, które mają zadebiutować jeszcze w tym roku. To oczywiście naturalny efekt. Wzrost popytu na duże panele OLED oraz LCD przed Igrzyskami Olimpijskimi jest też na swój sposób zrozumiały. Jednak potrafił on zaskoczyć nie tylko samą firmę, ale i doświadczonych analityków, którzy zwykle dość dokładnie oceniają różnego rodzaju wskaźniki.