Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG Electronics podwyższa prognozy zysków za trzeci kwartał w związku z wzrastającym popytem 

Firma LG Electronics podała we wtorek, że spodziewa się wzrostu zysków operacyjnych za trzeci kwartał 2023 r. na poziomie 33,5% w porównaniu z rokiem poprzednim. Wzrost jest efektem zbiorczym dobrych wyników jednostek zajmujących się rozwiązaniami w zakresie sprzętu gospodarstwa domowego i podzespołów pojazdów. 

Jak podaje „Korea Herald”, LG podjęło wysiłki mające na celu ulepszenie struktury biznesowej i wdrożenie transformacji cyfrowej, co z kolei zmaksymalizowało efektywność całego łańcucha wartości, w tym zakupów, produkcji, logistyki i sprzedaży.

„Dobre wyniki (w trzecim kwartale) były wynikiem rozszerzenia naszej działalności B2B w obszarach takich jak części samochodowe, a także rozwiązania w zakresie ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, w oparciu o nasze głębokie zrozumienie i doświadczenie klientów zgromadzonych w branży konsumenckiej – powiedział pracownik LG Electronics. – Nasze strategie rynkowe polegające na wprowadzeniu modelu biznesowego łączącego produkty, treści i usługi, przy jednoczesnym wzmocnieniu oferty w strefach o dużym popycie w oparciu o konkurencyjność produktów premium, również przyczyniły się do solidnych wyników”.

Zgodnie z wytycznymi firmy dotyczącymi zysków LG oszacowało, że zysk operacyjny za okres od lipca do września wyniósł 996,7 miliardów wonów (738 milionów dolarów) w porównaniu z 746,6 miliardami wonów rok wcześniej.

Prognozy zysków producenta sprzętu AGD za okres lipiec-wrzesień znacznie przekroczyły oczekiwania rynku. FnGuide, lokalna firma zajmująca się badaniem rynku, prognozowała zysk operacyjny firmy w trzecim kwartale na rekordową kwotę 808,4 miliarda wonów. Byłby to również drugi najwyższy rekord firmy w trzecim kwartale, po 1,07 biliona wonów w 2020 roku.

Oczekiwano, że sprzedaż spadnie o 2,2 procent w stosunku do roku poprzedniego, do 20,71 biliona wonów, co będzie drugim co do wielkości wynikiem w trzecim kwartale po tym, jak w zeszłym roku odnotowała najwyższą wartość w trzecim kwartale wynoszącą 21,18 biliona wonów.

Szacunkowa sprzedaż była nieco wyższa od konsensusu lokalnych analityków na poziomie 20,46 biliona wonów, podanego przez FnGuide. Dane dotyczące zysku netto nie były dostępne w ramach wtorkowych prognoz wyników.

Firma przewiduje, że roczna sprzedaż działu części samochodowych po raz pierwszy w tym roku przekroczy 10 bilionów wonów, wsparta kwotą 100 bilionów wonów wynikającą z zaległości w zamówieniach i stabilnego zarządzania łańcuchem dostaw. LG stwierdziło również, że działalność na rynku telewizorów firmy w dalszym ciągu utrzymuje nadwyżkę i poprawia rentowność pomimo spadku popytu.

Notowania akcji zakończyły się tego samego dnia ceną 105 100 wonów, co oznacza wzrost o 7,03 procent w porównaniu z zamknięciem poprzedniej sesji. LG ogłosi szczegóły swoich kwartalnych zysków jeszcze w tym miesiącu.