Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG Electronics prezentuje kierunek rozwoju firmy, wprowadzając nową markę urządzeń opartych na sztucznej inteligencji – LG THINQ

Firma LG Electronics poinformowała o utworzeniu nowej marki ThinQ, która ma obejmować wszystkie urządzenia AGD i elektroniki użytkowej oraz usługi wprowadzone w roku 2018, które wykorzystują sztuczną inteligencję. LG ThinQ to produkty korzystające z technologii deep learning, co oznacza, że „uczą się” oraz komunikują między sobą. Jest to możliwe dzięki opracowanym przez partnerów rozwiązaniom AI, jak i autorskiej technologii LG DeepThinQ.

 

 

Firma LG zainicjowała swoje działania związane ze sztuczną inteligencją już podczas targów CES 2017, informując o technologii DeepThinQ i planach związanych z wyposażeniem wszystkich urządzeń AGD klasy Premium w łącze Wi-Fi. Kolejnym krokiem było otwarcie laboratorium badań nad sztuczną inteligencją w Seulu, w którym prowadzone są różnorodne prace badawczo-rozwojowe nad AI. Dzięki nim stworzono technologie umożliwiające rozpoznawanie oraz analizę głosu, ruchomego obrazu i sygnałów z czujników, a w rezultacie „uczenie się” zachowań użytkowników. Laboratorium AI przyczyniło się do opracowania inteligentnych lodówek, pralek i odkurzaczy, a także pierwszego na świecie klimatyzatora, który zapamiętuje przeznaczenie oraz sposoby użytkowania pomieszczeń.

 

„Wprowadzając markę ThinQ chcemy podkreślić, że inteligentne produkty LG myślą o swoich użytkownikach, by każdego dnia ułatwiać im życie” powiedział Han Chang-hee, szef globalnego centrum marketingowego firmy LG. „AI to kolejna bariera techniczna, dlatego jako lider w dziedzinie sprzętu AGD i elektroniki użytkowej chcemy sprawić, że sztuczna inteligencja stanie się bardziej przyjazna i przestanie budzić tak silne obawy”.

 

Urządzenia wyposażone w sztuczną inteligencję, które wejdą na rynek w roku 2018, będą dostępne dla uczestników targów CES w dniach 9-12 stycznia, w strefie ThinQ Zone na stoisku firmy LG.