Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG Electronics przewiduje rekordowe przychody za 2023 rok

LG Electronics przewiduje odnotowanie najwyższych w historii przychodów, które mają opiewać na kwotę 64 miliardów dolarów.

Producent w swoich rachunkach opiera się przede wszystkim na swojej podstawowej działalności, a także wzrostach w sektorze B2B. Roczna sprzedaż miałaby być lepsza o 1% w porównaniu z poprzednim rokiem. Z kolei skumulowana stopa przychodów z ostatnich trzech lat to już 13%.

LG prócz koncentracji na wzmocnieniu konkurencyjności produktów i samego procesu produkcji zamierza przyspieszyć także wysiłki mające na celu ulepszenie rozwiązań z zakresu inteligentnego domu.

W tym roku ekspansja ekosystemu webOS wykroczy poza telewizory i obejmie inteligentne monitory, pokładowe systemy informacyjno-rozrywkowe i inne obszary, jeszcze bardziej poszerzając zakres działalności – oznajmiła firma.

Ponadto gigant zapewnia, że zamierza także znacząco wzmocnić jedną ze swoich głównych gałęzi produktowych – telewizorów. Mowa tu przede wszystkim o segmencie premium, czyli najwyższych modelach OLED oraz QNED.

LG nie poprzestaje tylko na swojej podstawowej działalności. W planach ma również skoncentrowanie się na na rozwiązaniach biznesowych. Obejmowałyby one komercjalizację kluczowych obszarów, takich jak ładowanie pojazdów elektrycznych czy robotyka.

Potwierdzony raport o wynikach za 2023 powinien ujrzeć światło dzienne jeszcze w tym miesiącu.