LG podczas targów ISE 2018 w Amsterdamie, zaprezentował innowacje B2B obejmujące między innymi przezroczyste, elastyczne panele OLED oraz ściany wideo.

Podczas targów ISE 2018 (Integrated Systems Europe) LG Electronics, globalny lider rynku wyświetlaczy OLED, zaprezentuje ekrany do zastosowań zarówno w sklepach jak i przestrzeni publicznej oraz biurach. Portfolio futurystycznych jak i  uniwersalnych wyświetlaczy obejmuje panele OLED: przezroczyste, Open Frame, ściany wideo OLED oraz inne innowacyjne produkty, które pobudzają wyobraźnię odwiedzających.

 

 

Najważniejszym elementem ekspozycji LG na targach ISE jest 55-calowy transparentny ekran OLED – nowoczesny model o niezwykle wąskiej ramce i eleganckim kształcie. Za przezroczystym panelem OLED, na którym mogą być wyświetlane filmy reklamowe lub informacje o specjalnych ofertach, świetnie prezentują się różnego rodzaju ekspozycje. Dzięki temu, ten wyjątkowy ekran znakomicie sprawdzi się do zastosowań w sklepach oraz galeriach sztuki.

 

Podczas ISE 2018 LG zademonstruje także możliwości wyświetlaczy OLED Open Frame, pokazując imponujący kanion zbudowany z 60 wklęsłych i wypukłych paneli OLED Open Frame. Te zakrzywione, elastyczne wyświetlacze są w stanie w idealny sposób zaprezentować zarówno możliwości indywidualnego dostosowywania kształtu ekranu, jak i perfekcyjną jakość obrazu. Formę oraz wielkość paneli OLED Open Frame można zmieniać w zależności od potrzeb branży, w której miałyby być stosowane. Mogą one służyć zarówno jako wielkoformatowe ekrany wideo, jak i wyświetlacze informacyjne dopasowane do poszczególnych obiektów handlowych.

 

 

Kolejną ekspozycją przyciągającą uwagę na stoisku LG jest ściana wideo z równomierną ramką o grubości 0,6 mm. Takie wzornictwo nie rozprasza uwagi i nie zaburza wrażeń wzrokowych, dzięki czemu ściana wideo idealnie nadaje się do reklamowania produktów najwyższej klasy, zwłaszcza z branży modowej i kosmetycznej. LG zaprezentuje również ścianę wideo o jasności 1500 cd/m2, która gwarantuje bardzo wyraźny obraz i doskonale nadaje się do zastosowań w miejscach o intensywnym oświetleniu.

 

Wyświetlacze LG stanowią optymalne rozwiązanie dla biznesu i branży cyfrowo-reklamowej ale również komunikacyjnej. Nowe panele do systemów informacji dla pasażerów FIDS (Flight Information Display System) są dostępne w różnorodnych wielkościach oraz orientacjach. Wyposażone je w udoskonalone warstwy przeciwodblaskowe, dzięki czemu informacje na ekranach zawsze są czytelne dla pasażerów. Podłużny format 86- i 88-calowych wyświetlaczy Ultra Stretch sprawia, że idealnie nadają się do jednoczesnego wyświetlania informacji i wskazówek w kilku językach.

 

 

Zaawansowane tablice multimedialne IDB (Interactive Digital Boards) z matrycą IPS w rozdzielczości 4K są natomiast doskonałym narzędziem ułatwiającym efektywną współpracę podczas spotkań biznesowych. Tablice multimedialne LG wyposażono w czuły panel dotykowy, który precyzyjnie rozpoznaje dotknięcia w wielu miejscach. Dzięki temu, ekran może służyć jako tablica dla kilku osób jednocześnie, które w intuicyjny, wygodny sposób mogą przekazywać swoje pomysły.

 

LG zaprezentuje też 65-calowy panel do wideokonferencji w rozdzielczości 4K, który zaprojektowano we współpracy z firmą Cisco. Ten zaawansowany system B2B powstał dzięki połączeniu wiedzy i doświadczenia LG w dziedzinie wyświetlaczy UHD klasy Premium oraz najlepszej w branży technologii sieciowych firmy Cisco. Wyróżniony wieloma nagrodami telewizor OLED Wallpaper stanowi elegancki akcent wystroju wnętrz hotelowych – tym bardziej, że został wyposażony w tryb Gallery pozwalający na wyświetlanie obrazów niczym z galerii sztuki.

 

 

Z myślą o potrzebach branży hotelowej, w telewizorze zastosowano system Pro:Centric® pozwalający na łatwe zarządzanie wyświetlanymi treściami. Dodatkowo dzięki rozwiązaniom IoT opartym na inteligentnym hotelowym telewizorze LG, goście korzystając z interfejsu użytkownika Pro:Centric Direct, mogą bezprzewodowo sterować wyposażeniem pokoju np. zasłonami, zamkami w drzwiach, oświetleniem.

 

„Jesteśmy niezmiernie dumni z pozycji globalnego lidera branży urządzeń informacyjno-reklamowych. Jeszcze bardziej cieszy nas nieustannie poszerzająca się oferta kreatywnych rozwiązań dla biznesu” powiedział Koo Kwang-mo, szef oddziału Information Display firmy LG Electronics. „Naszym priorytetem jest opracowanie gamy praktycznych rozwiązań o dużej wartości użytkowej, przeznaczonych dla szerszej grupy klientów takich jak sklepy detaliczne, instytucje rządowe, hotele, czy branża edukacyjna i komunikacyjna”.

 

Podczas targów ISE 2018 firma LG zaprezentowała wiele różnorodnych ekranów, w tym panele OLED In-glass Wallpaper, Ultra Stretch, High Brightness Signage.