Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG przekazuje najnowsze roboty dla portu lotniczego Incheon International Airport w Seulu, ułatwią życie milionom pasażerów.

Kolejna z zaprezentowanych podczas tegorocznych targów CES innowacja firma LG Electronics wchodzi na rynek – tym razem by za pomocą zautomatyzowanych usług ułatwić życie podróżnym korzystającym z głównego koreańskiego portu lotniczego – Incheon International Airport (IIA). Właśnie dziś do użytku lotniska, które wielokrotnie było już nagradzane za jakość obsługi pasażerów, przekazane zostały inteligentne urządzenia LG. Roboty Airport Guide będą przemieszczać się po porcie, udzielając informacji podróżnym, natomiast Airport Cleaning zatroszczą się o utrzymywanie nieskazitelnej czystości podłóg.

Incheon International Airport  to jedno z największych i najruchliwszych lotnisk świata, co oznacza, że inteligentne urządzenia LG i świadczone przez nie zautomatyzowane usługi będą dostępne dla około 57 milionów podróżnych rocznie. Oficjalne przekazanie sprzętu odbyło się dziś, jednak wsparcie robotów LG było widoczne w porcie IIA już od lutego, gdy rozpoczęto testy beta. W trakcie trwającej pięć miesięcy próbnej eksploatacji inżynierowie z firmy LG zbierali dane i doświadczenia, na podstawie których udoskonali roboty i ich oprogramowanie.
Robot Airport Guide został wyposażony w opracowany przez LG system rozpoznawania mowy obsługujący cztery języki najczęściej używane przez podróżnych odwiedzających lotnisko: koreański, angielski, chiński i japoński. Urządzenie może łączyć się z centralnym serwerem portu lotniczego i pobierać aktualne informację o czasie wejścia na pokład, położeniu restauracji, sklepów, itp. Po zeskanowaniu karty pokładowej robot Airport Guide może także pomóc osobom, które się zgubiły lub są spóźnione – wówczas inteligentny pomocnik LG odprowadzać je na czas do odpowiedniej bramki.
Airport Cleaning wyposażono w skuteczne systemy znane z robota sprzątającego LG HOM-BOT. Urządzenie dostosowano do pracy w miejscach użyteczności publicznej, dzięki czemu za pomocą automatycznej nawigacji może sprawnie omijać przeszkody i skutecznie zbierać zanieczyszczenia. Robot wykrywa obszary wymagające największej częstotliwości sprzątania, wprowadza je do swojej bazy danych, a następnie oblicza optymalne trasy przejazdu do takich miejsc.
Roboty do zastosowań w miejscach publicznych to według firmy LG siła napędowa przyszłego rozwoju, dlatego wraz z wprowadzeniem swoich urządzeń na lotniska, planowana są dalsze prace nad tak innowacyjnymi rozwiązaniami. Obecnie dział firmy LG zajmujący się robotami jest podzielony ze względu na zakres zastosowań: dla gospodarstw domowych oraz do obiektów użyteczności publicznej. Pierwsza z kategorii ma już w swojej ofercie robota sprzątającego HOM-BOT oraz nowego asystenta Hub Robot. W portfolio drugiego zespołu znalazły się natomiast urządzenia opracowane z myślą o portach lotniczych, hotelach, bankach, itp.

„Firma LG bardzo angażuje się w doskonalenie i rozwój technologii stosowanych w robotach, w tym przeznaczonych do nawigacji, rozpoznawania mowy, przetwarzania języka naturalnego i oczywiście platformy sztucznej inteligencji DeepThinQ. Takie działania i innowacje zbliżają firmę LG do drzwi Czwartej rewolucji przemysłowej.” – powiedział Song Dae-Hyun, Prezes działu Home Appliance & Air Solution LG Electronics.