LG Tech Seminar 2022 – wydarzenie z ogromem wiedzy dla partnerów producenta.

Dwie sceny, stoiska prezentacyjne, rozbudowany program, setki gości i wieczorna debata z udziałem przedstawicieli różnych branż – LG Tech Seminar 2022 miało wiele do zaoferowania. 

W dniach 25-26 października 2022 odbyło się w podwarszawskim Serocku wydarzenie organizowane przez LG Electronics. Celem spotkania było przekazanie najbardziej aktualnej wiedzy partnerom, ale też spotkanie się z nimi na żywo – rzecz tak potrzebna po czasie pandemii.

 

Wydarzenie rozpoczął Robert Buława, Information Displays Sales Director w LG Electronics. Witając gości, zapowiedział dzień naszpikowany wystąpieniami. Całkiem trafnie, bo program wydarzenia był na tyle bogaty, że potrzebne były dwie sceny. Dało się zauważyć, że LG postawiło na wiedzę. Od porannych godzin sceny zainstalowane w, położonym w malowniczej okolicy Jeziora Zegrzyńskiego, Hotelu Warszawianka były miejscem wystąpień i prezentacji, przekazujących pokaźne porcje wiedzy słuchaczom.

Prezentacje skupiały się nie tylko na produktach LG, ale na rozwiązaniach partnerów firmy. Przede wszystkim mówiono o produktach, które mają znaczenie dla instalatorów pracujących z ekranami LG. Maciej Jarosz z firmy Edbak opowiadał o produkowanych przez tę firmę systemach instalacyjnych i montażowych dla ekranów… właściwie dowolnego formatu. Od niewielkich (np. stosowanych w gabinetach medycznych) aż po olbrzymie ekrany outdoorowe. Dużo było mówione także o nagłośnieniu, naturalnym uzupełnieniu ekranów LG. O sprzęcie audio mówili m.in. Jacek Stanisławski, CEO Phono Media (dając świetną prezentację o głośnikach Martin Audio) i – Tomasz Junker, Projektant Systemów AV Phono Media (mówiący o wzmacniaczach i rozwiązaniach do bezprzewodowej transmisji audio marki Ecler). Ponieważ świat pracy zdalnej i spotkań online pozostanie ważną częścią otoczenia biznesowego, nie mogło zabraknąć prezentacji z tego zakresu.

Paweł Cebulski, Solutions Engineer w tematyce Video Collaboration dla obszaru Central Eastern Europe w Logitech opowiadał o najnowszych rozwiązaniach Logitech dla wideokonferencji.

Dalsza część wydarzenia to przede wszystkim masa informacji o rozwiązaniach dostarczanych przez LG Electronics. O rozwiązaniach LED Signage opowiadał George Nkumbe, European LED Solutions Architect w LG Electronics, a Dobromir Maconko, Vertical Sales Manager w LG Electronics Polska dokonał przeglądu portfolio monitorów 16/7 i 24/7 oraz wprowadził widzów w temat monitorów wysokiej jasności stosowanych w reklamie i informacji.

 

O rozwiązaniach interaktywnych dla biznesu, produkowanych przez LG, opowiedziała Karolina Bujalska, ID Sales obszaru Monitor Signage & CTV KAM w LG Electronics Polska. Wiedzą o telewizorach komercyjnych LG podzielił się natomiast Łukasz Cyrwus, Hospitality & LED Vertical Account Manager ID wLG Electronics Polska.

Wieczorem odbyła się natomiast debata „Smart energy saving”, w której wzięli udział:
Robert Buława – ID Sales Director, LG Electronics Polska, Bartosz Dubiński – Prezes Zarządu Mazowieckiej Agencji Energetycznej, Paweł Cebulski – Solutions Engineer, Central Eastern Europe w Logitech, Tomasz Paradowski – Dyrektor Działu Professional AV & UC, Exclusive Networks Poland SA oraz Konrad Otwinowski – Project Manager z firmy Nanovo. Ja natomiast miałem przyjemność prowadzić tę rozmowę. Skupiliśmy się na temacie oszczędzania energii, ale też tego jak pozyskać środki na pro-ekologiczne inwestycje, czy również na tym, co możemy zrobić, by skutecznie poruszać się w przestrzeni biznesowej mimo rosnących kosztów energii.

Drugi dzień wydarzenia to przede wszystkim szkolenia certyfikacyjne dla partnerów: Szkolenie certyfikacyjne Procentric, Szkolenie certyfikacyjne LED oraz Szkolenie certyfikacyjne SuperSignCMS.

Wydarzenie LG Tech Seminar 2022 odwiedziliśmy z kamerą – efekty tego już wkrótce

LG sprawdziło się w roli organizatora. Wydarzenie było przygotowane tak, że gdybym miał wcielić się w rolę np. właściciela firmy instalacyjnej, wyniósłbym z niego nie tylko sporo wiedzy, ale też dobre pomysły realizacyjne i, przede wszystkim, kontakty. Ostatecznie bowiem, to właśnie możliwość spotkania się na żywo jest największą korzyścią płynącą z wydarzeń partnerskich. Rozmowy 1na1, w nieformalnej atmosferze, bywają czasem kluczem do dobrego biznesu. Często długoterminowego. W wielkim skrócie; będąc partnerem LGE (lub przyszłym partnerem LGE) warto było pojawić się na Tech Seminar 2022.

Fotogaleria: 

https://itreseller.pl/nadchodza-wiedzonerzy-it-2022-vendorzy-i-resellerzy-lacza-sily-w-szczytnym-celu-aby-zbierac-fundusze-na-wsparcie-polskich-fundacji/