Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG Uplus wprowadza na rynek sztuczną inteligencję ixi-GEN, specyficzną dla telekomunikacji

LG Uplus, jeden z trzech największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Korei Południowej, wprowadził we wtorek samodzielnie opracowany model generatywnej sztucznej inteligencji ixi-GEN. 

Ixi-Gen to mały model językowy, który nauczył się danych komunikacyjnych i platformowych LG Uplus w oparciu o Exaone z LG AI Research Institute – multimodalny model sztucznej inteligencji umożliwiający dwujęzyczne przetwarzanie języka oraz dwukierunkowe generowanie języka i obrazów, opracowany w 2021 roku. Można go używać szybko i oszczędnie, a także łagodzi obawy związane z wyciekiem danych poprzez wdrożenie bezpośrednio lokalnie. Ponadto może filtrować wrażliwe i szkodliwe reakcje poprzez niezawodne szkolenia dotyczące danych specyficznych dla branży.

Model jest również wolny od zagadnień związanych z prawami własności intelektualnej, ponieważ został opracowany w oparciu o Exaone, który został wyszkolony na danych pozbawionych kwestii praw autorskich i szkodliwych informacji. Ponieważ jest to model sztucznej inteligencji specyficzny dla telekomunikacji, umożliwia naturalne rozmowy i zaawansowane przewidywania.

Jednocześnie ixi-GEN znacznie skraca czas dostrajania, umożliwiając szybkie zastosowanie w usługach telekomunikacyjnych, wyjaśnili urzędnicy LG Uplus. LG Uplus poinformowało, że w tym roku zastosuje ixi-GEN w ośmiu usługach i platformach. Planuje wprowadzić innowacje w zakresie doświadczeń cyfrowych, stosując model sztucznej inteligencji do sieciowych agentów biznesowych, agentów na czacie i doradców w sklepach mobilnych.

Firma wprowadziła także platformę rozwojową AI o nazwie „ixi Solution”, która pozwala pracownikom na łatwe wykorzystanie AI. Platforma ta umożliwia profesjonalnym programistom szybkie tworzenie nowych usług AI, a osobom niebędącym ekspertami testowanie i stosowanie usług AI przy minimalnym wysiłku. LG Uplus planuje dalsze zwiększanie wydajności, bezpieczeństwa i niezawodności w procesie obsługi ixi-Gen i ixi Solution z różnymi usługami. W tym celu będzie rozwijać strategię multi-LLM, która zakłada aktywną współpracę z globalnymi firmami Big Tech i firmami technologicznymi.