LG wyznacza ambitne cele sprzedażowe w zakresie inteligentnych rozwiązań fabrycznych do 2030 roku

Firma LG Electronics podała w czwartek, że postawiła sobie za cel osiągnięcie do 2030 roku sprzedaży w branży inteligentnych rozwiązań fabrycznych na poziomie ponad 1 biliona wonów (724 milionów dolarów) dzięki integracji technologii sztucznej inteligencji i transformacji cyfrowej, a także danych produkcyjnych. 

„Mimo że jest to inauguracyjny rok działalności, poczyniono już znaczne postępy” – powiedział Song Si-yong, lider działu biznesowego inteligentnych fabryk w LG PRI (Instytut Badań nad Inżynierią Produkcji), podczas konferencji prasowej zorganizowanej w Pyeongtaek w prowincji Gyeonggi w czwartek.

Według lidera laboratorium badawczego technologii produkcji LG, zamówienia na dostarczanie inteligentnych rozwiązań fabrycznych firmom zewnętrznym w tym roku mają być równe około 300 miliardów wonów, a sprzedaż ma osiągnąć pułap około 200 miliardów wonów.

Zdaniem Songa oczekuje się, że działalność inteligentnych fabryk w dużej mierze przyczyni się do realizacji wizji firmy na rok 2030. Do jego kluczowych klientów zaliczają się producenci akumulatorów wtórnych, producenci części samochodowych i firmy logistyczne, dzięki rozległemu doświadczeniu laboratorium i danym w sektorze rozwiązań inteligentnych fabryk zgromadzonych za pośrednictwem oddziałów LG. Song dodał, że w regionie większość klientów pochodzi z Ameryki Północnej i Azji. Ilość danych produkcyjnych i produkcyjnych zgromadzonych przez ostatnie 10 lat wynosi 770 terabajtów, a laboratorium posiada ponad 1000 patentów związanych z rozwiązaniami inteligentnej fabryki.

W najbliższej przyszłości LG planuje przyspieszyć rozwój działalności, aktywnie skupiając się na branżach, w których oczekuje się wzrostu zapotrzebowania na fabryki, takich jak półprzewodniki, farmaceutyka, bioprzemysł oraz żywność i napoje.

Powołując się na dane firmy Precedence Research, zajmującej się badaniem rynku, firma LG podała, że ​​prognozuje się, że światowy rynek inteligentnych fabryk wzrośnie ze 155,6 miliarda dolarów w 2024 r. do 268,5 miliarda dolarów w 2030 r.

Firma LG Electronics specjalizuje się w inteligentnych rozwiązaniach fabrycznych, w tym w know-how w zakresie produkcji obejmującym różne obszary, w tym metody i sprzęt konstrukcyjny, a także technologię komunikacyjną. LG łączy te mocne strony ze sztuczną inteligencją i transformacją cyfrową, aby opracować i zapewnić szczegółowy plan działania całego procesu produkcyjnego z punktu widzenia automatyzacji, cyfryzacji i inteligentnej produkcji.