Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LG z bardzo dobrymi wynikami optymistycznie podchodzi do branży motoryzacyjnej 

LG Electronics, wiodący dostawca sprzętu gospodarstwa domowego, poinformował w czwartek, że osiągnął najwyższe przychody w drugim kwartale w historii firmy – na poziomie 19,9 biliona wonów (15,6 miliarda dolarów), przezwyciężając słabą sytuację popytową, jakiej doświadcza światowy rynek urządzeń konsumenckich. 

Jak podaje Korea Herald, wspierany przez ogólny wzrost portfela biznesowego, zwłaszcza w zakresie części samochodowych i pojazdów elektrycznych, LG zapowiedziało, że zwiększy inwestycje i zbuduje nowe zakłady produkcyjne za granicą.

Rekordowe przychody odzwierciedlają działania firmy zmierzające do fundamentalnej poprawy struktury biznesowej poprzez realizację nowych usług opartych na platformach i ciągłe rozszerzanie segmentów business-to-business, powiedziało LG.

W oświadczeniu regulacyjnym gigant technologiczny powiedział, że jego skonsolidowane przychody wyniosły 19,9 biliona wonów w okresie od kwietnia do czerwca tego roku. Zysk operacyjny wyniósł 741,9 mld, co oznacza spadek o 6,3 procent rok do roku. Pogorszenie koniunktury było spowodowane głównie jednorazową rezerwą w drugim kwartale tego roku, podała firma.

Gigant AGD powiedział, że w trzecim kwartale tego roku wprowadzi na rynek nowe urządzenia gospodarstwa domowego LG ThinQ UP 2.0 z ulepszoną łącznością i nowymi usługami subskrypcyjnymi, które zapewnią hiperspersonalizowane wrażenia użytkownika. LG powiedział również, że jego dział telewizyjny był w stanie utrzymać sprzedaż na poziomie 3,1 biliona wonów, z zyskiem operacyjnym w wysokości 123,6 miliarda wonów w drugim kwartale.

Firma LG poinformowała, że jej dział urządzeń gospodarstwa domowego i systemów wentylacyjnych odnotował wysoką rentowność, osiągając 7,9 biliona wonów sprzedaży i zysk operacyjny w wysokości 600,1 miliarda wonów, co oznacza wzrost o 40 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Wzrost jest wspierany przez efektywne zarządzanie strukturą kosztów i zwiększoną sprzedażą produktów o wysokim popycie, takich jak klimatyzatory i energooszczędne produkty z pompą ciepła, powiedziało LG.

Firma skupiła się na poprawie wydajności operacyjnej i poprawie rentowności, koncentrując zasoby w celu wspierania działalności związanej z treściami i usługami w oparciu o platformę webOS smart TV. Zgodnie z celem firmy, jakim jest łączenie swoich produktów z usługami w celu poprawy obsługi klienta, firma zamierza również przekształcić portfolio biznesowe telewizorów w dostawcę usług medialnych i rozrywkowych, podała firma.

Dział Vehicle Component Solutions firmy LG osiągnął w drugim kwartale najwyższe przychody w historii firmy, a wzrost napędzany jest korzyściami skali wynikającymi z ekspansji sprzedaży. Ponieważ spodziewany jest stały wzrost popytu na pojazdy elektryczne w przyszłości, LG zadeklarowało, że będzie aktywnie poszukiwać nowych możliwości w przyszłych obszarach mobilności, takich jak jazda autonomiczna, rozwiązania programowe i treści. „LG obecnie zabezpiecza portfel zamówień o wartości około 80 bilionów wonów, a spodziewamy się, że do końca tego roku liczba ta osiągnie 100 bilionów wonów”, powiedziało LG podczas rozmowy o wynikach za drugi kwartał.

Firma poinformowała, że jej dział części samochodowych planuje również zainwestować w rozbudowę swoich zakładów produkcyjnych za granicą. Na przykład obecnie buduje centralę produkcyjną w Meksyku do obsługi rynku północnoamerykańskiego, a także planuje dalsze inwestycje w rozbudowę istniejących zakładów w Wietnamie i Polsce.