Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LH.PL zbadało rynek WordPressa w Polsce – II edycja Raportu WordPressa dostępna za darmo

Jakie są najważniejsze aspekty pracy z twórcami stron? Jakie są oczekiwania klientów? Kogo przy określonych budżetach wybrać: freelancera czy agencję? Na te i inne pytania dotyczące WordPress odpowiedzi znajdują się w szczegółowym raporcie przygotowanym przez LH.pl

WordPress to najpopularniejszy silnik stron WWW w 2024 roku. Na świecie z WordPressa korzysta aż 43,2% (źródło: SearchLogistics https://www.searchlogistics.com/learn/statistics/wordpress-statistics/) wszystkich stron internetowych. Rynek WordPressa w Polsce obejmuje zarówno twórców stron – web developerów, agencje interaktywne, freelancerów, jak i osoby, które próbują samodzielnie zbudować witrynę. 

LH.PL, jedna z największych w Polsce firm hostingowych, przeprowadziła badanie rynku, skupiając niemal 900 ankietowanych twórców stron i klientów zlecających wykonanie strony. 

Ponad 10 tys. pobrań pierwszej edycji raportu potwierdziło, jak istotne i wartościowe są informacje dotyczące rynku WordPressa zarówno dla klientów, jak i twórców stron internetowych. W odpowiedzi na ogromne zainteresowanie pierwszym wydaniem, LH.PL prezentuje drugą edycję Raportu Rynku WordPressa. Nowa edycja jest dostępna bezpłatnie i dostarcza aktualne dane i analizy, które stanowią nieocenioną pomoc zarówno dla twórców stron internetowych, jak i ich klientów.

II edycja Raportu Rynku WordPressa w Polsce

Tworzysz strony WWW i nie wiesz jak właściwie wycenić swoją pracę? Potrafisz dokładnie zrozumieć potrzeby klientów i sprostać ich oczekiwaniom? A może zdarzyło Ci się zlecać stworzenie strony WWW lub masz zamiar to zrobić, ale nie jesteś pewien/a, jakie są odpowiednie koszty takiego projektu? Jeśli te pytania brzmią znajomo, to LH.pl właśnie dla Ciebie przygotowało ten raport. 

Nowe spojrzenie na rynek WordPressa

II edycja Raport Rynku WordPressa to ponad 130 stron wiedzy opartej na niemal 900 odpowiedziach zebranych przez LH.PL od klientów stron i twórców. Raport stanowi kompleksowe źródło informacji dla branży. Dla twórców stron zawiera istotne dane wspierające właściwe wycenianie usług i zdobywanie nowych klientów. Dla klientów planujących zlecić stronę ukazuje czynniki wpływające na koszt strony i skuteczne sposoby współpracy z wykonawcami.

Co znajduje się w raporcie?

LH.PL przyjrzało się współpracy między klientem a wykonawcą stron WWW. W raporcie zaprezentowano odpowiedzi na pytania dotyczące kosztów, strategii współpracy i największych wyzwań. W badaniu przeanalizowano perspektywę wykonawcy stron – sposób pozyskiwania klientów, ofertowania usług, zakresu działalności, czy planów na rozwój w przyszłości. 

Raport dostępny jest za darmo!

Raport przygotowany przez LH.PL jest cennym źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strony WWW lub planują zlecić ich wykonanie. Pobierz raport już teraz, za darmo, aby dowiedzieć się więcej o rynku WordPressa, strategiach wyceny usług i najlepszych praktykach współpracy.