Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Liczba abonentów premium Spotify wzrasta do 130 milionów. To rezultat znacznie wykraczający wcześniejsze szacunki na pierwszy kwartał 2020 roku.

Spotify poinformowało o ponad 31% wzroście liczby abonentów w płatnych wersjach usługi. Liczba osób korzystających z konta premium w Spotify na świecie przekroczyła 130 milionów, a firma zanotowała wzrost przychodów o 22% w pierwszym kwartale.

Komunikat Spotify natychmiast odbił się na giełdzie. Akcje szwedzkiej firmy zajmującej się streamingiem muzyki wzrosły o 2%. Spotify, które uruchomiło swoją usługę ponad dekadę temu i napotyka silną konkurencję ze strony Apple i Amazonu, zarabia na sprzedaży subskrypcji muzyki i wyświetlaniu reklam darmowym użytkownikom. Ten drugi strumień przychodu, jak nietrudno się domyślić, osłabł nieco w Q1 2020 z powodu koronawirusa.

W drugim kwartale Spotify oczekuje abonentów premium w przedziale od 133 do 138 milionów. Analitycy spodziewali się 136,5 miliona, zgodnie z danymi IBES z Refinitiv. Analitycy prognozują także całkowity przychód w wysokości od 1,75 mld euro do 1,95 mld euro. Spotify podało, że obserwuje spowolnienie sprzedaży reklam od ostatnich tygodniach marca.

https://itreseller.pl/itrnewred-hat-podczas-konferencji-red-hat-summit-2020-poinformowal-ze-przyspiesza-wdrazanie-otwartych-technologii-chmury-hybrydowej-aby-zaspokajac-szeroka-game-potrzeb-klientow-od-przetrwania-kryzysu-do/