Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

LinkedIn idzie w ślady… TikToka?

LinkedIn to platforma społecznościowa, która stawia przede wszystkim na profesjonalizm. Któż by się spodziewał, że może pójść w kierunku portali o zupełnie innym charakterze?

LinkedIn potwierdził portalowi TechCrunch, że testuje nową formę krótkich filmów w swojej aplikacji mobilnej. Kanał został po raz pierwszy zauważony przez Austina Nulla, dyrektora strategicznego w agencji influencerów o nazwie McKinney. Null opublikował na LinkedIn krótkie demo prezentujące nowy kanał, który znajduje się na pasku nawigacyjnym aplikacji w nowej zakładce “Wideo”.

Po dotknięciu nowego przycisku Wideo, użytkownik przechodzi do pionowego kanału z krótkimi filmami, które można przesuwać, polubić, zostawić komentarz lub udostępnić go innym. Firma nie udostępniła szczegółów na temat tego, w jaki sposób kanał określa, które filmy mają być wyświetlane użytkownikom.

LinkedIn, należący do Microsoftu, twierdzi, że filmy stają się jednym z pożądanych przez użytkowników formatów uczenia się od profesjonalistów i ekspertów, dlatego też testuje nowy sposób, w jaki użytkownicy mogą odkrywać odpowiednie materiały. Funkcja ta jest w fazie wczesnych testów, więc większość osób nie będzie miała jeszcze do niej dostępu.

Uruchomienie nowej funkcji wygląda zatem na naturalne następstwo popularności krótkich form wideo m.in. właśnie na TikToku, w których twórcy poruszają tematy związane z rozwojem kariery, poszukiwaniem pracy czy rozwojem zawodowym. Z drugiej strony część użytkowników może poczuć, że platforma traci część swojego profesjonalnego formatu, stawiając na tego rodzaju przekaz.