LinkedIn wprowadza nową funkcję, która ułatwi życie użytkownikom biznesowym.
LinkedIn wprowadza nową funkcję, doskonale znaną chociażby z Facebooka, która pozwala użytkownikom planować wysyłanie postów w późniejszym czasie.
Doniesienia o pojawieniu się tej funkcji pojawiały się jako przecieki już w sierpniu. Sieć społecznościowa należąca do Microsoftu najwyraźniej testowała nową funkcję wewnętrznie już od kilku miesięcy. Część użytkowników, czasowo, widziała funkcję planowania postów z wyprzedzeniem. Funkcję post-planowania mogą oni obserwować zarówno w aplikacji na Androida i na samej stronie LinkedIn.
Ci użytkownicy, których konta zostały poddane testowi funkcjonalności, widzą małą ikonę zegara obok przycisku „opublikuj” w polu redagowania wiadomości. Gdy użytkownik kliknie ikonę zegara, ma możliwość wybrania konkretnej daty i półgodzinnego przedziału, na który chce zaplanować swój post.
Funkcjonalność ta nie wydaje się niczym zaskakującym, wobec tego, że serwisy takie jak Twitter i Facebook już od jakiegoś czasu oferują planowanie. Jednak dla ściśle biznesowego LinkedIn ta możliwość oznacza duże ułatwienie dla np. pracowników marketingu. Biorąc pod uwagę natłok branżowych wydarzeń, jest to także ułatwienie dla naszej redakcji, która aktywnie korzysta z LinkedIn. Przy okazji przypominamy o śledzeniu naszego profilu w tym właśnie medium.