Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Livo od początku działa w chmurze Oracle Cloud, oferując nowoczesne rozwiązania w przestrzeni tłumaczeniowej, w tym system LivoLink, przeznaczony dla agencji tłumaczeniowych oraz przedsiębiorstw realizujących projekty tłumaczeniowe.

Firma Livo istnieje od 2020 roku i zajmuje się tworzeniem oprogramowania do zarządzania projektami tłumaczeniowymi i lokalizacyjnymi. Głównym produktem Livo jest system LivoLink, przeznaczony dla agencji tłumaczeniowych oraz przedsiębiorstw realizujących projekty tłumaczeniowe. System od początku działa w chmurze Oracle Cloud i oferuje nowoczesne rozwiązania w przestrzeni tłumaczeniowej.

 

System LivoLink powstał jako aplikacja klasy cloud native, która od samego początku została zoptymalizowana do działania w chmurze. Głównym celem systemu jest realizowanie projektów z wykorzystaniem rozproszonej sieci dostawców. LivoLink zapewnia znaczną automatyzację w zakresie bezpiecznej komunikacji i wymiany danych pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu, co zapewnia np. możliwość całodobowego świadczenia części usług.

 

„Dostępne na rynku rozwiązania TMS (Translation Management System) nie zaspokajały potrzeb biur tłumaczeń i przedsiębiorstw w pełnym zakresie, dlatego firma Livo zdecydowała się na wypełnienie tej luki tworząc oprogramowanie LivoLink” – komentuje Piotr Kowalewski z firmy Livo. „Naszą ambicją jest przekształcenie obecnej wersji naszego produktu do narzędzia wspierającego całą działalność biznesową firmy – Business Managment System. W kolejnym kroku planujemy wzbogacić TMS o prowadzenie księgowości, moduły HR i wspomagające prace biurowe. Nic też nie stoi na przeszkodzie aby dodawać do funkcjonalności systemu kolejne zaawansowane usługi – takie, jak virtual data room, e-dyski, e-sklepy, czy e-wypożyczalnie”.

 

LivoLink automatyzuje organizację i nadzór nad realizacją projektów wykonywanych z wykorzystaniem usług niezależnych dostawców. Poprzez panel klienta umożliwia przyjęcie zlecenia na określone w ofercie usługi, przygotowuje ofertę cenową w oparciu o indywidualne cenniki i rabaty, a także kontroluje przebieg projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem i wynikami kontroli jakości. System umożliwia przechowywanie w chmurze dowolnych plików powiązanych z realizowanymi projektami. Zapewnia także ich archiwizację i pełne wersjonowanie zabezpieczając przed utratą danych i wspierając audyt zmian wykonanych na poszczególnych etapach projektu.

 

„Cechami wyróżniającymi podejście jakie realizuje LivoLink jest możliwość dowolnie definiowanej atrybucji cech dostawców istotnych z punktu widzenia ich doboru do poszczególnych zadań” – dodaje Piotr Kowalewski. „Dzięki takiemu podejściu system sprawnie zorganizuje zespół wykonawczy dla każdego projektu, za pomocą przypisanych do zadań atrybutów wyszukując dostępnych i spełniających kryteria wykonawców i uzgadniając ich udział w procesie, a następnie wykonując rozliczenie ich pracy”.

 

Jako główną platformę do pracy systemu firma Livo wybrała bazę danych Oracle Autonomous Database umiejscowioną w Centrum Obliczeniowym Oracle we Frankfurcie.

 

„Zastosowanie autonomicznej bazy danych, to doskonały wybór, który zapewnia wyjątkową wygodę obsługi infrastruktury IT oraz przewidywalne koszty, które łatwo jest ująć w operacyjnych budżetach firmy” – komentuje Michał Chmela z działu Oracle Direct. „Automatyzacja działania bazy danych powoduje, że użytkownikowi odpada znaczny wysiłek związany z aktualizacjami narzędzi, co dodatkowo wpływa na zwiększenie poziomu zabezpieczeń bazy. Najczęściej spotykanymi przypadkami włamań cyber-przestępców są właśnie te, które wykorzystują luki w aktualizacjach, jakich nie wykonali na czas administratorzy – czy to przez roztargnienie, czy też z powodu przeciążenia codzienną pracą”.

 

Dzięki umieszczeniu systemu w Chmurze Oracle można było uzupełnić funkcjonalność aplikacji o wiele dodatkowych funkcji opartych o algorytmy sztucznej inteligencji oraz silniki tłumaczeń maszynowych bazujących na sieciach neuronowych.

 

„Dodatkowo system LivoLink zapewnia usługi OCR, transkrypcję plików audio, konwersję danych, czy automatyczną korektę językową” – podsumowuje Piotr Kowalewski. „Warto zaznaczyć, że korzystanie z autonomicznej bazy danych Oracle daje nam wiele korzyści w różnych aspektach. Nasz zespół IT ciągle się rozrasta i wiecznie jest za mały jak na nasze ambicje i plany. Skorzystaliśmy więc z możliwości odciążenia naszych specjalistów od typowych prac administracyjnych nad bazą danych, zostawiając wszystkie aspekty utrzymaniowe po stronie usługi bazy Oracle Autonomous. Podczas procesu ewaluacji badaliśmy kilka ofert bazy danych w chmurze – wybraliśmy Oracle ze względu na najlepszy kontakt i warunki finansowe”.

 

 

https://itreseller.pl/itrnewboimy-sie-o-finansowa-przyszlosc-i-odwracamy-od-gotowki-gdy-chodzi-o-finanse-coraz-czesciej-ufamy-technologii-nie-ludziom/