Logitech G i McLaren zapoczątkują nową erę esportowych pojedynków na torach. Liderzy branży łączą siły, aby zatrzeć granicę pomiędzy wirtualnymi wyścigami, a realnym światem.
Logitech G, marka Logitech ogłosiła dzisiaj odnowienie współpracy z firmą McLaren, aby rozpocząć nową epokę w dziejach ewyścigów. Łącząc bogate dziedzictwo McLaren w dziedzinie sportów motoryzacyjnych z doświadczeniem Logitech G w zakresie ewyścigów, esportu i technologii gamingowej, obie firmy wspólnie poszerzą zakres swojej dotychczasowej działalności w esporcie.
„Logitech G od samego początku wspierał esportowe przedsięwzięcia firmy McLaren i mam ogromną przyjemność rozszerzyć nasze partnerstwo w tym zakresie. Firma Logitech G jest wyjątkowa w swoim procesie i sposobie współpracy ze swoimi partnerami w celu stworzenia najlepszych doświadczeń i wysokiej jakości produktów dla graczy – powiedział Mark Waller, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i marketingu w McLaren Racing. Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaoferować graczom udział w nowym G Challenge i otworzyć dla nich nową bramę do świata wirtualnych wyścigów.”
Logitech G i McLaren stoją na czele trwającej ewyścigowej rewolucji. Zawody takie jak McLaren Shadow Project i Logitech G Challenge odegrały kluczową rolę w szybkim wzroście społeczności i zainteresowaniu tą formą esportu. W 2018 i 2019 roku oba wydarzenia łącznie przyciągnęły ponad milion zawodników, zarówno w zawodach mobilnych, jak i PC. W następstwie odnowionej współpracy McLaren i Logitech G połączą swoje wysiłki, aby stworzyć jedną emocjonującą rywalizację – G Challenge 2020.
Odliczanie do zawodów wyścigowych G Challenge rozpoczyna się już dzisiaj. Bądź na bieżąco odwiedzając stronę www.logitechgchallenge.com i podając swój adres email w celu otrzymywania aktualnych informacji o G Challenge i przebiegu turnieju w 2020 roku.
https://itreseller.pl/itrnewszwajcarsko-amerykanska-firma-logitech-poinformowala-ze-problemy-z-dostawami-spowodowane-wybuchem-koronawirusa-spowoduja-spadek-wynikow-w-tym-roku-ale-w-nastepnym-wzrosna-nawet-do-400-mln-usd/