Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Logitech odnotowuje pierwszy kwartał “na plusie” od ponad 2 lat

Producent komputerowych urządzeń peryferyjnych Logitech International zwiększył swoją sprzedaż w czwartym kwartale. Jest to pierwszy dodatni wynik od 2,5 roku.

Producent myszy i klawiatur komputerowych podał we wtorek, że w ciągu trzech miesięcy poprzedzających marzec jego sprzedaż wzrosła o 5% w dolarach amerykańskich i stałej walucie, do 1,01 miliarda dolarów.

W czwartym kwartale zysk operacyjny firmy Logitech niezgodny ze standardami GAAP wzrósł o 93% do 159 milionów dolarów. Logitech podał, że za cały rok do marca jego roczna sprzedaż spadła o 5% do 4,30 miliarda dolarów, czyli lepiej niż jego prognozy sprzedaży w przedziale 4,2–4,25 miliarda dolarów.

Z kolei zysk operacyjny obliczony niezgodnie ze standardami GAAP wzrósł o 19% do 699 mln dolarów, jak podała spółka, czyli lepiej niż przewidywano na poziomie 610–660 mln dolarów.

Szwajcarsko-amerykańska firma borykała się z trudnościami w ostatnich kwartałach po 80% wzroście sprzedaży w latach związanych z pandemią Covid-19, kiedy ludzie kupowali jej produkty, aby pracować i bawić się w domu.

Logitech zamierza obecnie zwiększyć swoją sprzedaż o 0%–2% w dolarach amerykańskich do 4,3–4,4 miliarda dolarów w ciągu najbliższych 12 miesięcy, podczas gdy dochód operacyjny obliczony niezgodnie z GAAP ma wynieść 685–715 milionów dolarów.