Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Logitech ogłasza mniejszy spadek sprzedaży w całym roku 

Logitech International prognozuje mniejszy spadek swojej rocznej sprzedaży i odnotował we wtorek nieco niższe przychody za trzeci kwartał, co stanowi pierwszy zestaw wyników producenta urządzeń peryferyjnych do komputerów pod rządami nowo mianowanej dyrektorki generalnej Hanneke Fabera.

Faber, była szefowa działu żywienia firmy Unilever, dołączyła do firmy Logitech 1 grudnia, zastępując wieloletniego dyrektora generalnego Brackena Darrella, który w zeszłym roku odszedł, aby dołączyć do firmy produkującej obuwie i odzież VF Corp.

„Nasze zespoły spisały się dobrze, kontynuując naszą długą historię wyjątkowych innowacji produktowych… Jednak nie będziemy usatysfakcjonowani, dopóki nie powrócimy do wzrostu przychodów” – podkreśliła Faber w oświadczeniu.

Sprzedaż w kwartale kończącym się 31 grudnia spadła do 1,26 miliarda dolarów z 1,27 miliarda dolarów rok wcześniej, co jest konsekwencją dalszego spadku wydatków konsumenckich i biznesowych oraz wysokimi wynikami porównywalnymi.Obecnie firma spodziewa się rocznego spadku sprzedaży o 6–7% do 4,2–4,25 miliarda dolarów. Wcześniej prognozowała całoroczny spadek sprzedaży o 9–12%.

Logitech prognozuje, że dochód operacyjny obliczony niezgodnie z GAAP wzrośnie o 4–12% i wyniesie 610–660 mln USD. Firma spodziewała się wcześniej rocznego dochodu operacyjnego niezgodnego z GAAP w przedziale 525–575 mln USD. Firma z siedzibą w Lozannie w Szwajcarii i Newark w Kalifornii podała, że jej dochody operacyjne niezgodne z GAAP wzrosły w tym okresie, tradycyjnie najważniejszym kwartale roku, do 248 mln dolarów.