Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Logitech podnosi prognozę sprzedaży na pierwszą połowę 2024 

Logitech International we wtorek podniósł prognozy sprzedaży na pierwszą połowę roku finansowego 2024 od czasu, gdy długoletni dyrektor generalny Bracken Darrell odszedł z firmy w zeszłym miesiącu. 

Jak podaje Reuters, firma poinformowała, że spodziewa się sprzedaży w pierwszej połowie w kwocie od 1,875 do 1,975 miliarda dolarów, w porównaniu do 1,8 do 1,9 miliarda wcześniej. Prognozuje również całoroczną sprzedaż na poziomie od 3,8 do 4 miliardów dolarów.

Po dużym skoku sprzedaży podczas pandemii COVID-19, gdy ludzie wyposażali swoje biura domowe w najnowsze klawiatury i urządzenia peryferyjne, firma Logitech przygotowuje się na tegoroczny kryzys.

Producent klawiatur, którego portfolio obejmuje również głośniki mobilne, kamery internetowe i myszy komputerowe powiedział, że jego sprzedaż w ciągu trzech miesięcy do końca czerwca spadła o 16% do 974 milionów dolarów. W zeszłym roku firma zmniejszyła liczbę pracowników o 300, do 7400, starając się dostosować swoją bazę kosztową do niższego popytu.

Według danych Refinitiv analitycy spodziewali się przychodów w wysokości 923 milionów dolarów. Tymczasem zysk operacyjny liczony bez uwzględnienia zasad GAAP wyniósł 109 mln USD, czyli więcej niż 70 mln USD prognozowanych przez analityków.

Oczekuje się, że niższe wydatki przedsiębiorstw i konsumentów w okresie pogorszenia koniunktury gospodarczej będą miały wpływ na wyniki. Kryzys jest wyzwaniem dla firmy Logitech, która szuka następcy Darrella – były szef ustąpił, aby zostać dyrektorem generalnym VF Corp, producenta sneakersów Vans i odzieży outdoorowej The North Face.

W firmie Logitech, którą kierował przez 10 lat, Darrell uzyskał wzrost dzięki szybszemu wprowadzaniu nowych produktów i ulepszonym designom.

 

Microsoft wyróżnił najlepsze firmy partnerskie tytułem Partner of the Year Awards 2023, podczas konferencji Microsoft Inspire 2023