Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Logitech podnosi prognozy roczne

Logitech International podniósł prognozy na cały rok po dobrych wynikach i wzroście popytu w II kwartale, jak we wtorek poinformował producent klawiatur i myszy komputerowych. 

Szwajcarsko-amerykańska firma technologiczna spodziewa się obecnie, że jej całoroczna sprzedaż sięgnie poziomu od 4,39 do 4,47 miliarda dolarów, w porównaniu z poprzednimi prognozami na poziomie od 4,34 do 4,43 miliarda dolarów. Dochód operacyjny non-GAAP firmy wzrósł o 5% do 193 milionów dolarów w kwartale zakończonym we wrześniu, pokonując prognozę analityków na poziomie 176 milionów dolarów w ankiecie Visible Alpha. Firma, której inne produkty obejmują również głośniki mobilne i kamery internetowe, poinformowała, że ​​przychody wzrosły o 6% do 1,12 miliarda dolarów, pokonując prognozę na poziomie 1,10 miliarda dolarów.

Liczby te pokazują tendencję wzrostową sprzedaży w Logitech, który zmagał się z niższym popytem po boomie wywołanym pandemią, kiedy to ludzie zaopatrywali się w sprzęt, aby pracować z domu podczas lockdownów.

Firma z siedzibą w Lozannie w Szwajcarii i San Jose w Kalifornii poinformowała, że ​​spodziewa się, że dochód operacyjny non-GAAP wyniesie od 720 do 750 milionów dolarów za rok, w porównaniu z poprzednimi prognozami na poziomie od 700 do 730 milionów dolarów.

„Nasze dobre wyniki i ogólna dynamika biznesowa dają nam pewność, że możemy podnieść nasze roczne prognozy” – powiedział dyrektor finansowy Logitech Matteo Anversa.