Łukasz Bieniek nowym General Managerem JIMMY Polska

JIMMY, jeden z liderów w segmencie urządzeń do utrzymania czystości, ogłasza, że Łukasz Bieniek objął stanowisko General Managera marki w Polsce. Łukasz Bieniek to doświadczony menedżer z ponad 20-letnim stażem w branży IT i elektroniki konsumenckiej. W trakcie swojej kariery pełnił kluczowe funkcje w globalnych korporacjach, takich jak Xiaomi, Samsung Electronics, TECNO Mobile, Fujitsu i ASUS.

Jako ekspert w zarządzaniu sprzedażą, negocjacjach kontraktów oraz wprowadzaniu nowych technologii na rynek, Łukasz Bieniek odegrał znaczącą rolę w rozwoju Xiaomi Polska, przyczyniając się do dynamicznego wzrostu rozpoznawalności i sprzedaży tej marki w kraju. Jego doświadczenie obejmuje także budowanie i rozwój kanałów dystrybucji oraz strategiczne zarządzanie zespołami sprzedażowymi.

Nowa rola Łukasza Bieńka jako General Managera JIMMY Polska oznacza dalsze umacnianie pozycji marki na rynku oraz dynamiczny rozwój strategii sprzedażowej, odpowiadającej na potrzeby zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

 

Lenovo Top Partners Award 2024: „To nasi ludzie oraz nasi partnerzy i dystrybutorzy stanowią o tym, że Lenovo jest liderem w tak wielu kategoriach” – podkreślił Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska