Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

M4B S.A. wyrasta na lidera polskiego rynku Digital Signage i zdradza ambitne plany na przyszłość! Innowacyjność jest wpisana w kod DNA naszej firmy – mówi prezes M4B, Jarosław Leśniewski.

M4B S.A. wyrasta na lidera polskiego rynku Digital Signage i zdradza ambitne plany na najbliższą przyszłość! Innowacyjność jest wpisana w kod DNA naszej firmy powiedział nam Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu, M4B S.A. Śmiała rywalizacja z największymi dostawcami systemów tzw. identyfikacji wizualnej, pokazuje że M4B nie boi się podejmować wyzwań. Spółka poprzez trafione inwestycje praktycznie podwoiła zarówno przychody i zysk. W całym 2018 r. przychody spółki wyniosły ponad 33 mln zł, co stanowi wzrost o 107% w stosunku do poprzedniego roku. Natomiast zysk netto wzrósł do 6,15 mln zł i był o 78% wyższy niż w 2017 r. W czym tkwi sekret sukcesu M4B S.A.?

 

Według badań in-Store Media, 8 na 10 klientów finalną decyzję o zakupie podejmuje w punkcie sprzedaży. A właśnie tam są obecne systemy Digital Signage, które zwracają uwagę klientowi na wybrane treści i pomagają podjąć ostateczną decyzję. Możemy śmiało powiedzieć, że rozwiązania Digital Signage towarzyszą klientowi zarówno na początku ścieżki zakupowej, np. gdy w witrynie sklepu jego uwagę zwróci reklama wyświetlana na wielkoformatowym ekranie LED, jak i na jej końcu – w sklepie, do którego wszedł. My od samego początku oferowaliśmy nowoczesne technologie, skupiając się na rozwoju i sprzedaży autorskich rozwiązań informatycznych. – zaznacza Jarosław Leśniewski, Prezes M4B S.A.

 

Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce zajmującą się systemami do zarządzania treściami na ekranach cyfrowych i w trakcie rozwoju systemów zdobyliśmy uznanie u wielu zadowolonych klientów z różnych branż, takich jak: handel, gastronomia, korporacje, zakłady przemysłowe, banki, administracja państwowa, muzea i wystawy. Na to proste pytanie, jak często bywa, nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Należy wspomnieć o kilku elementach. Przede wszystkim wciąż pozostaliśmy firmą, która pracuje bezpośrednio z klientami, a mamy to szczęście, że współpracujemy z liderami rynku, którzy chcą wykorzystywać innowacje do zwiększania przewagi rynkowej. – dodaje prezes M4B S.A.

 

Po pierwsze, nasi klienci mają do nas zaufanie, dzielą się swoimi pomysłami i oczekiwaniami. Upatrują w nas partnera, dzięki któremu są w stanie stworzyć rozwiązanie indywidualne, szyte na miarę, który może rozwiązać ich problemy. Po drugie zatrudniamy zespół ludzi, którzy są wybitnymi specjalistami w swoich dziedzinach np. projektowaniu przestrzeni czy opracowaniu koncepcji biznesowych. I to działa. Jesteśmy w stanie opracować projekt, zbudować prototyp, oprogramować go i doprowadzić do masowej produkcji. To nasza przewaga, bo taki model współpracy jest trudno osiągalny dla naszych klientów, którzy najczęściej muszą samodzielnie wybrać „gotowe klocki” z rynkowej oferty konkurentów. – podkreśla Jarosław Leśniewski, Prezes M4B S.A.

 

M4B S.A. specjalizuje się w produkcji zaawansowanych systemów multimedialnych w oparciu o własną platformę WAVE Multimedia Everywhere. Elementami ekosystemu M4B są również wielkoformatowe ekrany LED oraz systemy samoobsługowe w tym kioski samoobsługowe. Produkty M4B można spotkać w największych sieciach Retail oraz QSR w Europie do których zaliczają się takie brandy jak KFC, Burger King, BP, CCC, Helios czy setki innych. Spółka posiada własny dział R&D oraz linie produkcyjną.