M4B S.A. wyrasta na lidera polskiego rynku Digital Signage i zdradza ambitne plany na przyszłość! Innowacyjność jest wpisana w kod DNA naszej firmy – mówi prezes M4B, Jarosław Leśniewski.
M4B S.A. wyrasta na lidera polskiego rynku Digital Signage i zdradza ambitne plany na najbliższą przyszłość! Innowacyjność jest wpisana w kod DNA naszej firmy powiedział nam Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu, M4B S.A. Śmiała rywalizacja z największymi dostawcami systemów tzw. identyfikacji wizualnej, pokazuje że M4B nie boi się podejmować wyzwań. Spółka poprzez trafione inwestycje praktycznie podwoiła zarówno przychody i zysk. W całym 2018 r. przychody spółki wyniosły ponad 33 mln zł, co stanowi wzrost o 107% w stosunku do poprzedniego roku. Natomiast zysk netto wzrósł do 6,15 mln zł i był o 78% wyższy niż w 2017 r. W czym tkwi sekret sukcesu M4B S.A.?
Według badań in-Store Media, 8 na 10 klientów finalną decyzję o zakupie podejmuje w punkcie sprzedaży. A właśnie tam są obecne systemy Digital Signage, które zwracają uwagę klientowi na wybrane treści i pomagają podjąć ostateczną decyzję. Możemy śmiało powiedzieć, że rozwiązania Digital Signage towarzyszą klientowi zarówno na początku ścieżki zakupowej, np. gdy w witrynie sklepu jego uwagę zwróci reklama wyświetlana na wielkoformatowym ekranie LED, jak i na jej końcu – w sklepie, do którego wszedł. My od samego początku oferowaliśmy nowoczesne technologie, skupiając się na rozwoju i sprzedaży autorskich rozwiązań informatycznych. – zaznacza Jarosław Leśniewski, Prezes M4B S.A.
Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce zajmującą się systemami do zarządzania treściami na ekranach cyfrowych i w trakcie rozwoju systemów zdobyliśmy uznanie u wielu zadowolonych klientów z różnych branż, takich jak: handel, gastronomia, korporacje, zakłady przemysłowe, banki, administracja państwowa, muzea i wystawy. Na to proste pytanie, jak często bywa, nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Należy wspomnieć o kilku elementach. Przede wszystkim wciąż pozostaliśmy firmą, która pracuje bezpośrednio z klientami, a mamy to szczęście, że współpracujemy z liderami rynku, którzy chcą wykorzystywać innowacje do zwiększania przewagi rynkowej. – dodaje prezes M4B S.A.
Po pierwsze, nasi klienci mają do nas zaufanie, dzielą się swoimi pomysłami i oczekiwaniami. Upatrują w nas partnera, dzięki któremu są w stanie stworzyć rozwiązanie indywidualne, szyte na miarę, który może rozwiązać ich problemy. Po drugie zatrudniamy zespół ludzi, którzy są wybitnymi specjalistami w swoich dziedzinach np. projektowaniu przestrzeni czy opracowaniu koncepcji biznesowych. I to działa. Jesteśmy w stanie opracować projekt, zbudować prototyp, oprogramować go i doprowadzić do masowej produkcji. To nasza przewaga, bo taki model współpracy jest trudno osiągalny dla naszych klientów, którzy najczęściej muszą samodzielnie wybrać „gotowe klocki” z rynkowej oferty konkurentów. – podkreśla Jarosław Leśniewski, Prezes M4B S.A.
M4B S.A. specjalizuje się w produkcji zaawansowanych systemów multimedialnych w oparciu o własną platformę WAVE Multimedia Everywhere. Elementami ekosystemu M4B są również wielkoformatowe ekrany LED oraz systemy samoobsługowe w tym kioski samoobsługowe. Produkty M4B można spotkać w największych sieciach Retail oraz QSR w Europie do których zaliczają się takie brandy jak KFC, Burger King, BP, CCC, Helios czy setki innych. Spółka posiada własny dział R&D oraz linie produkcyjną.