Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Maciej Amanowicz został nowym Dyrektorem Sprzedaży w firmie Marcova, będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołem handlowym, rozwój sprzedaży wszystkich linii biznesowych oraz wsparcie procesu zarządzania firmą.

Z dniem 1 kwietnia, Maciej Amanowicz został mianowany nowym Dyrektorem Sprzedaży w firmie Marcova. Do jego zadań należy kierowanie zespołem handlowym, rozwój sprzedaży wszystkich linii biznesowych, analiza nowych obszarów rozwoju biznesu oraz wsparcie procesu zarządzania firmą.

 

Maciej posiada 17-letnie doświadczenie zawodowe, głównie w obszarze sprzedaży i rozwoju nowego biznesu. W latach 2003-2009 Maciej pracował w firmie leasingowej SGEF (grupa Societe Generale) początkowo w dziale operacyjnym, a następnie jako Key Account Manager. W latach 2009-2020 Maciej kontynuował karierę zawodową w Xerox Polska, pełniąc kolejno kilka różnych ról, począwszy od rozwoju i sprzedaży usług finansowych przez sprzedaż i utrzymanie usług outsourcingowych po zarządzanie zespołem sprzedaży pośredniej. Pracując w Xerox Maciej prowadził również przez kilka lat szkolenia dla Partnerów w Polsce i za granicą w zakresie sprzedaży usług zarządzania drukiem.

 

„Przeszliśmy długą drogę od sprzedaży pudełek po zaawansowane usługi i nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa”. Wraz z przyjściem Macieja rozpoczynamy nowy etap rozwoju firmy.” – komentuje ten krok Paweł Kulawik, Prezes firmy Marcova.

 

Maciej jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Produkcji na kierunku Marketing i Zarządzanie oraz Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie na kierunku Negocjacje i Sprzedaż.

 

https://itreseller.pl/itrnewzagrozenia-w-sieci-rok-2019-w-liczbach-jak-sie-chronic-przed-zagrozeniami-oraz-czego-mozemy-sie-spodziewac-w-roku-2020-pobierz-lub-sprawdz-w-najnowszym-raporcie-cert-orange-polska/