[Wideo] „Cyfryzacja raz rozpoczęta trwa” – podkreślił Maciej Kamiński, Samsung Memory, podczas konferencji AB “Możliwości i Rozwój”

AB S.A, największy dystrybutor IT w Polsce sprawdził się także w roli organizatora. Podczas wydarzenia „AB Możliwości i Rozwój” jednym z najważniejszych uczestników po stronie vendorów był Samsung Electronics.  

Konferencja AB “Możliwości i Rozwój”, która miała miejsce od 6 do 7 października 2022, to kolejna już, piąta edycja wydarzenia odbyła się pod hasłem “Potencjał cyfrowej technologii”. AB “Możliwości i Rozwój” to wydarzenie skierowane do resellerów z segmentu SMB, integratorów i dostawców usług IT. To spotkanie absolutnie dla wszystkich business partnerów otwartych na innowacje, chcących poznać najnowsze trendy na rynku IT i poznać reprezentantów poszczególnych vendorów. Jednym z czołowych gości wydarzenia była firma Samsung.

Samsung jest największym na świecie producentem układów pamięci, te natomiast są niezbędne w produkcji właściwie każdej formy współczesnej elektroniki – od kart pamięci, przez urządzenia IoT, aż po napakowane elektroniką współczesne samochody. Nic dziwnego, że Samsung Memory jest szczególnie istotną częścią działalności koreańskiego giganta.

 

„Była to debata, która dotykała aspektów procesu cyfryzacji. Temat-studnia (…) bardzo ciekawe opinie panelistów. Myślę, że można wyciągnąć z niej dwa wnioski. Po pierwsze: cyfryzacja się nie kończy, raz rozpoczęta trwa i każda nowa okazja rozwija nam to, co już robiliśmy, a w rzeczywistości dążymy do tego, by obywateli, czy firmy, czy klientów, obsługiwać w sposób lepszy” – powiedział Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory w Polsce i regionie CEE„Po drugie: (…) sytuacja związana z kryzysem energetycznym, oszczędnościami energii. Jest to szansa, dla tego, aby nie zatrzymywać inwestycji, ale je przyspieszać – uciekać do przodu.”

 

 

Maciej Kamiński wspomniał nie bez przyczyny o debacie, która miała miejsce na wydarzeniu “AB Możliwości i Rozwój”. To nowy element imprezy organizowanej przez AB S.A. już po raz piaty. Organizatorzy stanęli na wysokości zadania w pozostałych aspektach; jakości przygotowania, sceny, organizacyjnych detali, ale ostatecznie to uczestnicy i ich rozmowy nadawały ton przez cały dzień, aż do wieczora.

 

Pierwsze wideo z wydarzenia z komentarzem Patrycji Gawareckiej, dyrektor marketingu i sprzedaży w AB S.A., o rekordowej liczbie uczestników i prawdziwym potencjale cyfrowych technologii, dostepne w poniższym wpisie:

Lenovo Polska świętuje 30-lecie marki ThinkPad! Niekwestionowaną gwiazdą wydarzenia został najnowszy ThinkPad X1 Fold 16, komputer z niezwykłym elastycznym ekranem.

 

Drugie wideo z wydarzenia z komentarzem Tomasza BurzyńskiegoDistribution Business Managera HP Ink Polska, dostepne w poniższym wpisie:

 

Kolejne, trzecie wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Zbigniew MądryCOO i Członek Zarządu AB S.A., dostepne w poniższym wpisie:

 

Kolejne wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Jacek Kotynia, Partner Sales Executive w Microsoft Polska, dostepne w poniższym wpisie:

 

Piąte opublikowane wideo z wydarzenia z komentarzem, który udzielił nam Rafał Wójcik, Mid Market Sales Manager w Fujitsu Poland, dostepne w poniższym wpisie:

 

Szósty film z wydarzenia zorganizowanego przez wrocławskiego dytrybutora, firmę AB S.A., to wypowiedź Pawła Umińskiego, Sales Managera obszaru Video Collaboration w Logitech. Nagranie dostępne jest w poniższym wpisie:

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Rafał Wójcik, Fujitsu Polska: „Ważne jest, by wsłuchać się w głos swojego klienta”

 

Kolejny, siódmy już film z wydarzenia AB „Możliwości i Rozwój”, to wypowiedź Krzysztof Jonak, EMEA Sales Director. Nagranie dostępne jest w poniższym wpisie:

[Wideo] AB “Możliwości i Rozwój” – Krzysztof Jonak, Intel: „Inwestycje w cyfryzację muszą się odbywać ciągle”