Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Maciej Klepacki rezygnuje z rady nadzorczej Fabrity. Prezes Burda Media Polska opuści firmę w czerwcu

Prezes Burda Media Polska, Maciej Klepacki, złożył rezygnację z członkostwa w radzie nadzorczej spółki technologicznej Fabrity. Jego mandat zakończy się dokładnie 5 czerwca 2025 roku w trakcie walnego zgromadzenia akcjonariuszy.

Klepacki zasiadał w radzie nadzorczej od stycznia 2020 roku, jeszcze gdy firma funkcjonowała pod nazwą K2. Jego odejście oznacza, że pięcioosobowa rada będzie musiała powołać następcę lub zmniejszyć swój skład. Rezygnacja następuje w okresie trudności finansowych spółki – według wstępnych wyników w pierwszym kwartale 2025 roku Fabrity odnotowało 16,5 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży usług, co stanowi spadek o 2,4 mln zł rok do roku.

Klepacki kieruje spółką Burda Media Polska od lipca 2022 roku. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora wykonawczego Edipresse. W latach 2013-2015 jako dyrektor zarządzający w Grupie Allegro nadzorował portale i media ekonomiczne, w tym Bankier.pl. Między 2009 a 2013 rokiem zajmował z kolei stanowisko dyrektora ds. marketingu i relacji inwestorskich w ATM (obecnie Atman).

Fabrity przechodzi przez słabszy okres finansowy. Zysk netto w pierwszym kwartale bieżącego roku wyniósł tylko 0,8 mln zł, co oznacza spadek o 0,5 mln zł w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej. Grupa prowadzi działalność software house’u, oferuje rozwiązania e-commerce i chatboty AI. W 2024 roku przejęła Panda Group, poszerzając ofertę dla sektora handlu elektronicznego.