Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Magdalena Wyzińska nową Channel Partner Marketing Manager w Dell Technologies Polska

Dell Technologies

Jeden z czołowych producentów komputerów na świecie dokonuje zmian w swoim zespole w Polsce. 

Dell Technologies reorganizuje strukturę marketingu w Polsce. W związku ze zmianami Magdalena Wyzińska obejmuje nowopowstałe stanowisko Channel Partner Marketing Manager w Polsce. W ramach nowych obowiązków będzie łączyć swoją dotychczasową rolę Distribution and Retail/Consumer Partner Marketing Managera z opieką nad czołowymi Partnerami Dell Technologies w Polsce.

– Magdalena Wyzińska będzie odpowiedzialna za całość Channel Marketingu oraz realizację strategii działu. Nasze kanały sprzedaży pośredniej rosną nieprzerwanie, a od pandemicznego 2020 roku dołączyły do nas setki nowych partnerów. Obecnie jest ich w Polsce ponad 4000, w tym blisko 130 o statusie złotym, platynowym i tytanowym – mówi Marcin Morawski, Head of Marketing w Dell Technologies Polska.

Z Dell Technologies Magdalena Wyzińska jest związana od 2020 roku. W firmie rozwija Distribution i Consumer Marketing, współtworzy strategię marketingową dla portfolio komputerów osobistych i odpowiada za współpracę z największymi sieciami sprzedaży oraz dystrybutorami. Jest odpowiedzialna za kampanię XPS z udziałem Moniki Brodki oraz program kart produktowych na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Wcześniej pracowała w agencjach wspierających działania marketingowe Dell Technologies – HESO i Monday – w których odpowiadała za obszary eventowy oraz kampanii B2C.