Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Magento zaczyna coraz głębiej integrować się ze środowiskiem Adobe. Co czeka e-commerce’owego CMSa i sklepy korzystające z tej platformy?

Gdy Adobe nabyło Magento, platformę handlu elektronicznego, w maju za 1,68 miliarda dolarów, wiadomym było, że to tylko kwestia czasu, zanim firma zacznie integrować swój nowy zakup ze środowiskiem technologii Adobe. Dzisiaj na konferencji dla klientów MagentoLive w Amsterdamie, Magento ogłosiło kilka nowych integracji z Adobe.

Być może najważniejsze jest to, że narzędzia Magento zaczynają wykorzystywać warstwę inteligencji Adobe, nazwaną Sensei. Korzysta z Sensei w połączeniu z Adobe Analytics i Adobe Target do gromadzenia danych i oferowania bardziej spersonalizowanych rekomendacji. Jeśli zapowiedzi Adobe się potwierdzą, to może okazać się, że dogłębną analitykę zakupów przeprowadzimy teraz z poziomu CMSa.

„Przez lata mieliśmy rekomendacje oparte na regułach, ale przepisaliśmy tę zdolność, aby była obsługiwana przez Adobe Sensei” – wyjaśnił Peter Sheldon, starszy dyrektor ds. Strategii w Adobe. „Ta nowa funkcja będzie dostępna od stycznia, kiedy uruchomimy program wczesnego dostępu.”

Brent Leary, założyciel CRM Essentials, mówi, że integracja Sensei jest początkiem pełniejszej integracji ze środowiskiem Adobe, która powinna pomóc klientom biznesowym używającym Magento oferować znacznie bardziej spersonalizowane doświadczenia, niż byłoby to zazwyczaj w ich zasięgu.

„Zapewni to bardziej kompleksową analizę tego, jakie treści i doświadczenia przenoszą ludzi od kliknięć do konwersji do subskrypcji. Lepsze zrozumienie cyfrowej podróży klienta daje więcej możliwości zautomatyzowania spersonalizowanych „następnych najlepszych działań”, które poprawiają komfort podróży ”, powiedział Leary.

Firma integruje się również z Adobe Stock, aby umożliwić klientom dostęp do ogromnej biblioteki treści Adobe, która obejmuje obrazy, szablony, zasoby multimedialne, filmy giełdowe, kolekcje obrazów premium i tak dalej.

„Widzimy wiele możliwości wykorzystania kreatywnych narzędzi po stronie firmy Creative Cloud. Dla naszych handlowców tworzenie wysoce angażujących treści wizualnych jest integralną częścią ich dnia” – powiedział Peter Sheldon.

Ponadto firma ogłosiła kilka zewnętrznych integracji, w tym jedną z Amazon w Wielkiej Brytanii, aby ułatwić użytkownikom Magento możliwość zostania kupcami Amazon bezpośrednio z Magento. Według Sheldona ta funkcjonalność była dostępna w Stanach Zjednoczonych na początku tego roku. Wreszcie firma ogłosiła, że ​​oprócz uruchamiania Magento na AWS, klienci mogą zdecydować się na uruchomienie go na platformie Azure, jeśli tylko zechcą. Pomoże to przyciągnąć klientów, którzy prowadzą swoje operacje na platformie Azure Microsoftu.

Jednocześnie coraz wyraźniejszy wpływ Adobe na platformę e-commerce’ową będzie zapewne prowadził do wzrostu kosztów prowadzenia strony w oparciu o Magento. Adobe jest znane z dość skutecznego pozyskiwania pieniędzy ze swoich projektów: czy to przez absurdalnie wysokie ceny niektórych produktów, czy, jak obecnie, przechodzenia na model abonamentowy.