Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Magnus Zederfeldt wzmocni firmę Axis Communications na rynku Europy Wschodniej, obejmując stanowisko Dyrektora Regionalnego.

Magnus Zederfeldt został nowym Dyrektorem Regionalnym na Europę Wschodnią w Axis Communications. Od września b.r. będzie odpowiadał m.in. za rozwój biznesu i wzmacnianie relacji z partnerami Axis w tej części Starego Kontynentu. Jednocześnie, nadal pozostanie odpowiedzialny za rozwój biznesu firmy w obszarze sieciowych systemów audio.

 

Magnus Zederfeldt zastąpi na stanowisku Annę Forsberg sprawującą obecnie funkcję wiceprezesa sprzedaży w regionie EMEA, odkąd pełniąca te zadania wiceprezes Verena Rathein przebywa na urlopie macierzyńskim. Magnus Zederfeldt jest związany z Axis Communications, światowym liderem rynku sieciowych systemów wizyjnych, od 2008 r. Przez ostatnich pięć lat pełnił funkcję Dyrektora Regionalnego odpowiedzialnego za rejon Południowej Azji i Pacyfiku. Od 2018 r. jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Sieciowych Systemów Audio  jest również odpowiedzialny za rozwój tego segmentu oferty Axis.

 

„Rynek ulega ciągłym zmianom. Rozwiązania stają się coraz bardziej inteligentne, ale jednocześnie coraz bardziej złożone. Naszą rolą jest pomóc klientom w zrozumieniu, jakie możliwości dają im najnowsze technologie w dziedzinie sieciowego monitoringu i rozwiązań audio, aby potrafili wykorzystywać te innowacje w jak najbardziej efektwyny sposób. – mówi Magnus Zederfeldt. Aby było to możliwe, musimy wciąż rozbudowywać nasz ekosystem partnerski, wzmaniać relacje z naszymi obencymi pratnerami i wspólnie z nimi tworzyć rozwiązania, których potrzebują nasi klienci. Dlatego, od lat inie tylko doskonalimy nasze produkty, ale  przede wszystkich opracowujemy kompleksowe rozwiązania w obszarze analityki wideo, sieciowych systemów audio czy kontroli dostępu.

 

W latach 2010-2014 Magnus Zederfeldt był odpowiedzialny za program partnerski Axis, w tym za zarządzanie relacjami z globalnymi partnerami firmy. Wcześniej odpowiadał również za organizację sprzedaży w krajach nordyckich. Magnus Zederfeldt ma ponad 20 lat doświadczenia  w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem. Zanim dołączył do zespołu Axis, pełnił funkcję Global Sales & Marketing Leader w firmie Johns Manville AB. Odpowiadał również za sprzedaż i marketing w firmach z branży technologicznej, takich Anoto AB czy Ericsson Mobile Communications AB.

 

Zederfeldt ukończył Uniwersytet w Lund na kierunku ekonomia biznesu. Jest również absolwentem Uniwersytetu San Francisco na kierunku media masowe.