Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Małgorzata Seck z nowym rokiem dołączy do zespołu T‑Mobile Polska, gdzie poprowadzi departament pracujący nad rozwojem usług TV.

Zespół, pod kierownictwem Małgorzaty, będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii oraz projektowanie i rozwój produktów telewizyjnych, a w tym również za monitorowanie ich wejścia na rynek usług konwergentnych. Seck będzie zarządzała portfolio produktów dla segmentu TV oraz projektowaniem i promocją treści.

 

Małgorzata Seck to managerka ze specjalizacją w obszarze TV, VOD i telekomunikacji z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. W czasie swojej wieloletniej kariery zajmowała się tworzeniem i zarządzaniem kanałami TV, jak również rozwojem oferty i produktów telewizji płatnej oraz nadzorem produkcji telewizyjnych i filmowych.

 

Przez ostatnie cztery lata współpracowała z Orange Polska, gdzie jako Dyrektor Telewizji i Kontentu była odpowiedzialna m.in. za tworzenie i realizację strategii obejmującej produkty oraz usługi TV i VOD. Wcześniej pełniła funkcję Dyrektora ds. Rozwoju produktów wideo w NETIA S.A. oraz Dyrektora kanałów MiniMini+, MiniMax/ZigZap, Hyper, Kuchnia+ i Domo+ w CANAL+ CYFROWY S.A.

 

Małgorzata Seck ukończyła Filmoznawstwo na Uniwersytecie Śląskim. Ma również tytuł magistra Université de Lyon II, na kierunku Kino i Media oraz MBA Akademii Leona Koźmińskiego.