„Mamy wiele nowości produktowych” – stwierdził podczas Lenovo NPT 2022, Tomasz Szewczak, Commercial Notebooks Manager w Lenovo Polska
Tegoroczne wydarzenie produktowe Lenovo, New Product Training (NPT) to dobry przykład tego, jak w atrakcyjny sposób zaprezentować nowe portfolio partnerom biznesowym. O nowościach, przed kamerami IT Reseller, opowiadał Tomasz Szewczak, Commercial Notebooks Manager w Lenovo.
Lenovo NPT to co roku okazja, aby z bliska poznać nowe produkty Lenovo. Od niewielkich, smukłych laptopów z serii X1, aż po potężne stacje robocze, z których część ma teraz motoryzacyjne korzenie.
Jak co roku, Lenovo podczas NPT zasypało swoich partnerów nowościami. Firma bardzo szybko rozwija portfolio, prezentując co rusz nowe modele urządzeń. Producent jest aktualnie w trakcie wprowadzania na rynek polski tych rozwiązań, których premierę widzieliśmy podczas CES 2023 w Las Vegas, w styczniu. O rozwiązaniach sprzętowych Lenovo mało kto opowiada z taką pasją jak Tomasz Szewczak, Commercial Notebooks Manager w Lenovo.
„W tym roku mamy wiele nowości produktowych patrząc z perspektywy obszaru notebooków biznesowych” – powiedział Tomasz Szewczak z Lenovo – „Nowe rozwiązania z serii V, (…) duże portfolio ThinkBooków, wśród nich nowości; ThinkBook 14 i 16, generacji 6 czyli rozwiązanie dla firm, które oczekują dużej mocy obliczeniowej. (…) Oczywiście wisienką na torcie jest całe portfolio notebooków marki ThinkPad”
Korzystając z okazji, firma zaprosiła już teraz na wrześniowe Regaty Lenovo (osobiście mam nadzieję, że tym razem nie pokryją się one terminami z berlińskimi targami IFA):
“Z tego miejsca chcę także zaprosić na Regaty Lenovo. Już we wrześniu spotykamy się, aby pościgać się na łódkach, a przede wszystkim spędzić razem dobrze czas” – powiedział Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce.
Zapraszamy do zobaczenia całego komentarza wideo, którego udzielił nam Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce, między innymi o tym jak łatwy jest biznes z Lenovo: