Marcin Garbarczyk nowym szefem dywizji IM w Samsung Electronics Polska, będzie odpowiadał za wszelkie decyzje biznesowe związane z działem urządzeń mobilnych w Polsce.
Marcin Garbarczyk został nowym szefem dywizji IM w Samsung Electronics Polska. Począwszy od 1-go maja, odpowiada za wszelkie decyzje biznesowe związane z działem urządzeń mobilnych marki Samsung w Polsce.
Stanowisko szefa dywizji IM w Samsung Electronics Polska, Marcin Garbarczyk objął 1-go maja i aktualnie odpowiada za całokształt działań tego działu, raportując bezpośrednio do prezesa zarządu Josepha Kima.
Marcin pracuje w Samsung Electronics Polska od 2015 roku, gdzie ostatnio odpowiadał za strategię marketingową i sprzedażową dywizji IM. Jego wcześniejsze doświadczenia zawodowe obejmują m.in. pracę w firmie konsultingowej McKinsey & Company, gdzie koncentrował się na projektach z zakresu marketingu i sprzedaży w Polsce oraz Europie.
Marcin jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył także studia MBA na Kellogg School of Management Northwestern University w Chicago.
https://itreseller.pl/itrnewcisco-po-raz-trzeci-z-rzedu-najlepszym-miejscem-pracy-w-polsce-w-kategorii-firm-zatrudniajacych-wiecej-niz-500-osob-polski-oddzial-firmy-zajal-pierwsze-miejsce-w-ranking-great-place-to-work-2020/