Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Marcin Garbarczyk nowym szefem dywizji IM w Samsung Electronics Polska, będzie odpowiadał za wszelkie decyzje biznesowe związane z działem urządzeń mobilnych w Polsce.

Marcin Garbarczyk został nowym szefem dywizji IM w Samsung Electronics Polska. Począwszy od 1-go maja, odpowiada za wszelkie decyzje biznesowe związane z działem urządzeń mobilnych marki Samsung w Polsce.

 

Stanowisko szefa dywizji IM w Samsung Electronics Polska, Marcin Garbarczyk objął 1-go maja i aktualnie odpowiada za całokształt działań tego działu, raportując bezpośrednio do prezesa zarządu Josepha Kima.

 

Marcin pracuje w Samsung Electronics Polska od 2015 roku, gdzie ostatnio odpowiadał za strategię marketingową i sprzedażową dywizji IM. Jego wcześniejsze doświadczenia zawodowe obejmują m.in. pracę w firmie konsultingowej McKinsey & Company, gdzie koncentrował się na projektach z zakresu marketingu i sprzedaży w Polsce oraz Europie.

 

Marcin jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył także studia MBA na Kellogg School of Management Northwestern University w Chicago.

 

https://itreseller.pl/itrnewcisco-po-raz-trzeci-z-rzedu-najlepszym-miejscem-pracy-w-polsce-w-kategorii-firm-zatrudniajacych-wiecej-niz-500-osob-polski-oddzial-firmy-zajal-pierwsze-miejsce-w-ranking-great-place-to-work-2020/