Marcin Garbarczyk nowym VP Head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska
Z początkiem marca 2023, Marcin Garbarczyk – dotychczasowy szef dywizji Mobile w Polsce, awansował na stanowisko Vice President, Head of Mobile Experience (MX) w Samsung Electronics Polska i będzie odpowiadać za wszystkie obszary sprzedaży i marketingu produktów mobile w kanałach B2C i B2B.
Decyzja o awansie zapadła na szczeblu globalnym, co świadczy zarówno o docenieniu dotychczasowych osiągnięć Marcina Garbarczyka jako szefa dywizji Mobile, jak i o bardzo mocnej pozycji polskiego oddziału w strukturach firmy.
Marcin Garbarczyk związany jest z Samsung Electronics Polska od 2015 r. Przez ostatnie 3 lata kierował działem urządzeń mobilnych marki Samsung w Polsce. Wcześniej odpowiadał za strategię marketingową i sprzedażową dywizji mobile.
Zanim rozpoczął pracę w Samsung Electronics zdobywał doświadczenie w McKinsey & Company, gdzie zajmował się m. in. projektami z zakresu marketingu i sprzedaży w Polsce i Europie. Marcin Garbarczyk jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył także studia MBA na Kellogg School of Management Northwestern University w Chicago oraz executive program na Harvard Business School.