Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Marcin Garbarczyk nowym VP Head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska

Z początkiem marca 2023, Marcin Garbarczyk – dotychczasowy szef dywizji Mobile w Polsce, awansował na stanowisko Vice President, Head of Mobile Experience (MX) w Samsung Electronics Polska i będzie odpowiadać za wszystkie obszary sprzedaży i marketingu produktów mobile w kanałach B2C i B2B.

Decyzja o awansie zapadła na szczeblu globalnym, co świadczy zarówno o docenieniu dotychczasowych osiągnięć Marcina Garbarczyka jako szefa dywizji Mobile, jak i o bardzo mocnej pozycji polskiego oddziału w strukturach firmy.

Marcin Garbarczyk związany jest z Samsung Electronics Polska od 2015 r. Przez ostatnie 3 lata kierował działem urządzeń mobilnych marki Samsung w Polsce. Wcześniej odpowiadał za strategię marketingową i sprzedażową dywizji mobile.

Zanim rozpoczął pracę w Samsung Electronics zdobywał doświadczenie w McKinsey & Company, gdzie zajmował się m. in. projektami z zakresu marketingu i sprzedaży w Polsce i Europie. Marcin Garbarczyk jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył także studia MBA na Kellogg School of Management Northwestern University w Chicago oraz executive program na Harvard Business School.

 

Rekordowe ISE 2023! Tegoroczna najlepsza w historii.