Marcin Niedzielski obejmuje stanowisko CIO (Chief Information Officer) w Adgar Poland, nowy szef IT będzie odpowiedzialny za wdrażanie oraz rozwój technologii informatycznych.

Marcin Niedzielski, związany z Adgar Poland od 11 lat, objął funkcję CIO (Chief Information Officer) i od początku lipca jest odpowiedzialny za wdrażanie oraz rozwój technologii informatycznych. Awans, będący uhonorowaniem dotychczasowej pracy jest również wyraźnym sygnałem priorytetowego podejścia do realizacji strategii rozbudowy firmowej infrastruktury IT, w tym nowoczesnych Data Center, które znajdują się w niemal wszystkich budynkach biurowych Adgar Poland.

 

Marcin Niedzielski ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży IT. Specjalizuje się w administracji sieciami, systemami informatycznymi oraz zarządzaniu projektami IT. Od ponad dekady związany jest z Adgar Poland, ale swoje kompetencje zdobywał pracując wcześniej dla takich marek, jak Diebold-Nixdorf, Inforsys S.A. czy DPD Poland. Na nowym stanowisku, Marcin Niedzielski będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój innowacyjnych projektów IT, jego wysokie kwalifikacje będą wykorzystywane również w międzynarodowych przedsięwzięciach grupy Adgar.

 

Najbliższe miesiące upłyną pod znakiem intensyfikacji działań związanych z zabezpieczeniem informatycznym dwóch nowych inwestycji – warszawskich budynków biurowych przy ul. Czackiego 15/17 oraz przejętego w maju 2021 PDT Wola, przy ul. Młynarskiej 8/12. Najważniejszym wyzwaniem, stojącym przed nowym CIO, będzie jednak rozwój usługi Data Center, której infrastruktura ma powstać we wszystkich biurowcach Adgar Poland.

 

„Nowoczesne systemy informatyczne, przepustowość i niezawodność sieci, szybkie i bezpieczne zarządzanie danymi to dziś kluczowe aspekty atrakcyjnej oferty wynajmu powierzchni biurowych. Chcemy, aby nasi najemcy mieli świadomość, że w Adgar Poland rozumiemy rolę informacji i przetwarzania danych we wszystkich procesach biznesowych. Stąd decyzja o rozszerzeniu naszej oferty o kompleksową infrastrukturę Data Center, gwarantującą redukcję kosztów zarządzania siecią IT po stronie najemców, skalowalność potrzeb sprzętowych oraz wysoki poziom bezpieczeństwa informacji” – mówi Monika Szelenberger, Head of Leasing and Asset Management, Adgar Poland.

 

Z usługi Data Center będzie mogła skorzystać każda firma, nie tylko zaś te, które wynajmują powierzchnię biurową w budynkach biurowych Adgar Poland. To dobra wiadomość dla wszystkich przedsiębiorstw i instytucji, które mają świadomość ryzyk wynikających z konsekwencji utraty danych czy coraz powszechniejszej aktywności cyberprzestępców. Według dostępnych badań, już niemal 65 proc. polskich przedsiębiorstw potwierdza wystąpienie zdarzenia, które bezpośrednio wpłynęło na bezpieczeństwo lub integralność danych IT. Korzystanie z usług Data Center znacząco minimalizuje skalę potencjalnych zagrożeń, gwarantuje ciągłość pracy systemów IT oraz automatyzację systemów backupowych. Technologia ta umożliwia również dostęp do zasobów informatycznych z dowolnego miejsca na świecie, co może stanowić duże ułatwienie w zarządzaniu procesami biznesowymi w warunkach pandemicznych ograniczeń w pracy stacjonarnej czy zastosowaniu popularnych dziś systemów pracy hybrydowej.

 

 

Pandemia przyczyną rekordowo wysokich kosztów naruszeń danych, wynika z raportu IBM Security. Najwyższa średnia jednostkowego przypadku naruszenia w 17-letniej historii raportu.