Marcin Ruciński obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu Produktowego Broadline w Tech Data Polska.

Tech Data Polska, czołowy dystrybutor IT oferujący szerokie portfolio produktów i usług najważniejszych producentów na rodzimym rynku, w ramach dalszego dynamicznego rozwoju powołała na stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu Produktowego Broadline Marcina Rucińskiego, dotychczasowego Dyrektora ds. Sprzedaży. Obejmując nową funkcję, Marcin Ruciński staje przed wyzwaniem połączenia swoich dotychczasowych obowiązków z obowiązkami Dyrektora ds. Marketingu Produktowego Broadline.

 

W zakresie obowiązków Marcina Rucińskiego znalazły się teraz: zarządzanie działami handlowym oraz marketingu produktowego broadline (m.in. PC Systems , Print&Supplies oraz Software), rozwój kanału SMB i Corporate, dalsze wzmacnianie pozycji Tech Data w kanale Retail & E-commerce jak i  zacieśnianie relacji z Partnerami Handlowymi i Producentami.

 

Marcin Ruciński posiada wieloletnie, poparte sukcesami doświadczenie sprzedażowe w branży IT. Z Tech Data Polska jest związany od września 2015 r., kiedy to objął stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży. Na przestrzeni zaledwie kilkunastu miesięcy udało mu się m.in. wzmocnić pozycję Tech Data w kanale Retail & E-commerce oraz stworzyć solidne podstawy pod rozwój kanału SMB i Corporate. Przed przyjściem do Tech Data, Marcin Ruciński przez 17 lat  pracował w firmie ABC Data na stanowiskach Managera ds. Sprzedaży, v-ce Dyrektora ds. Sprzedaży oraz Dyrektora ds. Sprzedaży.

 

Marcin Ruciński edukację zdobywał w Wyższej Szkole Menedżerskiej oraz na Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie.