Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Marcin Ruciński obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu Produktowego Broadline w Tech Data Polska.

Tech Data Polska, czołowy dystrybutor IT oferujący szerokie portfolio produktów i usług najważniejszych producentów na rodzimym rynku, w ramach dalszego dynamicznego rozwoju powołała na stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu Produktowego Broadline Marcina Rucińskiego, dotychczasowego Dyrektora ds. Sprzedaży. Obejmując nową funkcję, Marcin Ruciński staje przed wyzwaniem połączenia swoich dotychczasowych obowiązków z obowiązkami Dyrektora ds. Marketingu Produktowego Broadline.

 

W zakresie obowiązków Marcina Rucińskiego znalazły się teraz: zarządzanie działami handlowym oraz marketingu produktowego broadline (m.in. PC Systems , Print&Supplies oraz Software), rozwój kanału SMB i Corporate, dalsze wzmacnianie pozycji Tech Data w kanale Retail & E-commerce jak i  zacieśnianie relacji z Partnerami Handlowymi i Producentami.

 

Marcin Ruciński posiada wieloletnie, poparte sukcesami doświadczenie sprzedażowe w branży IT. Z Tech Data Polska jest związany od września 2015 r., kiedy to objął stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży. Na przestrzeni zaledwie kilkunastu miesięcy udało mu się m.in. wzmocnić pozycję Tech Data w kanale Retail & E-commerce oraz stworzyć solidne podstawy pod rozwój kanału SMB i Corporate. Przed przyjściem do Tech Data, Marcin Ruciński przez 17 lat  pracował w firmie ABC Data na stanowiskach Managera ds. Sprzedaży, v-ce Dyrektora ds. Sprzedaży oraz Dyrektora ds. Sprzedaży.

 

Marcin Ruciński edukację zdobywał w Wyższej Szkole Menedżerskiej oraz na Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie.