Hisense i KOMSA Poland łączą siły, podpisano strategiczną umowę na dystrybucję w naszym kraju
Hisense, producent wysokiej jakości sprzętu AGD i RTV, oraz KOMSA Poland podpisali strategiczną umowę partnerską na dystrybucję produktów chińskiej marki w naszym kraju. Opiekunem brandu po stronie dystrybutora został Dariusz Pajęcki, manager mający wieloletnie doświadczenie w branży IT/ICT.
Hisense to obecnie najchętniej wybierana marka telewizorów w Chinach, Australii i RPA. Firma jest też drugim producentem chłodziarko-zamrażarek w Państwie Środka. W obszarze elektroniki użytkowej działa od 1969 roku, obecnie zatrudnia ponad 80 000 osób i ma 12 centrów badawczo-rozwojowych na całym świecie.
– Hisense jest globalnym liderem w branży elektroniki użytkowej. Domeną tego vendora jest produkcja wysokiej jakości telewizorów, urządzeń AGD oraz sprzętu elektronicznego. Marka zyskała uznanie na rynkach międzynarodowych za sprawą wykorzystywania innowacyjnych technologii w oferowanych produktach i ich trwałości. Dzięki nowo podjętej współpracy nasi partnerzy handlowi – resellerzy będą mogli wprowadzać na rynek produkty spełniające najwyższe standardy jakości w bardzo konkurencyjnych cenach. Czyli dokładnie takie, jakich poszukują obecnie konsumenci indywidualni i biznesowi. – mówi Dariusz Pajęcki, Product Sales Manager w KOMSA Poland, który został opiekunem marki Hisense.
Nawiązanie współpracy z Hisense to w przypadku KOMSA Poland kolejny w ostatnich miesiącach znaczący krok na drodze rozwoju portfolio produktowego i docierania do obecnych oraz nowych kontrahentów. Firma w lipcu uruchomiła bowiem zupełnie nową platformę B2B, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom vendorów i resellerów.