Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Maxcom S.A. z rekordowymi wynikami sprzedażowymi za Q1-2023 r., notując wzrost przychodów o 17% w stosunku do roku ubiegłego

Maxcom S.A. odnotował w pierwszym półroczu 2023 roku wzrost przychodów o 17% w stosunku do roku ubiegłego, osiągając jednocześnie rekordowe wyniki sprzedażowe. Portfolio Maxcom zostało wzbogacone o nowe produkty z kategorii Smart Home, designerskie pompy ciepła czy edycje limitowane smartwatchy, które wyróżniły Maxcom na tle pozostałych producentów inteligentnych zegarków w kraju.

Maxcom S.A. odnotował w pierwszym półroczu 2023 roku wzrost przychodów o 17% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Wynik ze sprzedaży natomiast wzrósł odpowiednio o ponad 3.5 mln złotych. Zasadniczy wpływ na wynik w pierwszym półroczu 2023 roku miał efekt likwidacji spółki zależnej – Wisko Sp. z o.o., który obniżył wynik Maxcom SA o ponad 2.163 tys. złotych (pomimo tego spółka Maxcom S.A. wypracowała dodani wynik z działalności operacyjnej).

Cała grupa kapitałowa Maxcom poprawiła w pierwszej połowie roku wszystkie wskaźniki finansowe. Skrócił się między innymi o 15 dni cykl rotacji zapasów, cykl rotacji zobowiązań o zmniejszył się o 13 dni oraz spadł ogólny wskaźnik zadłużenia.

Na wyraźny wzrost zainteresowania firmą Maxcom wpłynęło rozszerzenie asortymentu o produkty wpisujące się w obowiązujące trendy oraz stanowiące odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Nowy asortyment dotyczył nie tylko marki własnej, ale również znanych, światowych brandów współpracujących z firmą.

Maxcom stale rozwija swoje portfolio produktowe, aby stawało się coraz bardziej konkurencyjne i dopasowane do zróżnicowanych potrzeb konsumentów. Nowy asortyment dotyczy linii Maxcom, ale również współpracujących z firmą światowych marek, jak Lenovo, amerykański JLab czy iPhone. Produkty Maxcom wpisują się w trend elektromobilności (jak np. hulajnogi elektryczne czy napędy elektryczne Rubbee X), kanony mody (np. edycje limitowane smartwatchy stworzone we współpracy z marką ANIA KRUK oraz designerskie słuchawki marki JLab), kierunek szeroko rozumianego inteligentnego domu (roboty sprzątające czy urządzenia Smart Home) oraz umożliwiające seniorom odnalezienie się w świecie nowych technologii (np. klasyczne telefony z funkcją WhatsApp). Spółka rozwija też ofertę rozwiązań związanych z systemami energii odnawialnej, która opiera się na hurtowej sprzedaży pomp ciepła oraz komponentów związanych z fotowoltaiką.

Zarząd Spółki Maxcom przewiduje dalszy wzrost przychodów Spółki w drugim 2023 roku. Marka utrzymuje pozycję wiodącego dostawcy urządzeń dla krajowych sieci sprzedaży i operatorów komórkowych, w kategoriach telefonów klasycznych oraz dynamicznie zbliża się do czołówki światowych producentów smartwatchy. Systematycznie rośnie także sprzedaż produktów z tych kategorii na rynkach zagranicznych – marka jest już obecna w przeszło 20 krajach, głównie europejskich.

 

Inspirujące i innowacyjne spotkanie z partnerami! Samsung Channel Meeting 2023 – poznaliśmy najlepsze firmy partnerskie dywizji Mobile!