Media Expert podsumowuje rozwój w ostatnich 10 miesiącach – 27 nowych elektromarketów i plany konsolidacji powierzchni magazynowych.

27 nowych elektromarketów i ponad 15 tys. m kw. powierzchni sprzedażowej – to bilans tegorocznej ekspansji Media Expert. Sieć jednocześnie zmodernizowała łącznie 43 placówki, unowocześniając infrastrukturę i ekspozycję produktów. Zakupy w Media Expert możemy zatem zrobić już w niemal 460 elektromarketach i 377 polskich miastach.

 

Media Expert od kilku już lat konsekwentnie rozwija sieć swoich elektromarketów, a realizowana strategia ekspansji przynosi rezultaty. Tylko w tym roku sieć uruchomiła sprzedaż w 27 nowych elektromarketach, a zgodnie z zapowiedziami, do końca grudnia powstanie ich jeszcze 12. Równolegle z otwarciami nowych punktów, aż 43 elektromarkety zostały poddane remontom lub modernizacji, znacząco zwiększając możliwości sprzedażowe i wygodę zakupów. Łącznie w ciągu 10 miesięcy tego roku, do dyspozycji klientów oddano powierzchnię 50 tys. m kw., na którą składa się 15,5 tys. m kw. nowych i 34,5 tys. m kw. wyremontowanych elektromarketów.

 

„Istotnie wzmocniliśmy naszą obecność na rynku. Dziś zakupy w Media Expert mogą zrobić mieszkańcy 377 polskich miast, zarówno tych mniejszych, jak i głównych, polskich aglomeracji, z którymi dotąd mniej kojarzono naszą sieć.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

 

Rzeczywiście – wśród wspomnianych 27 nowych elektromarketów, aż 10 usytuowanych jest w miastach dużych, powyżej 200 tys. mieszkańców – m.in.
w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Szczecinie, czy Gdańsku i Gdyni. W Stolicy otwarto trzy elektromarkety, a w planie na tegoroczne inauguracje sprzedaży są jeszcze dwa – w tym jeden w zyskującej na coraz większej popularności Galerii Północnej. „Nasza obecność w dużych miastach to naturalna konsekwencja stabilnego rozwoju.

 

„Dysponujemy dziś unikalnym know-how, mamy wieloletnie doświadczenie i ambicje umacniania naszej roli na polskim rynku. Chcemy być konkurencyjni, ale umiemy również minimalizować ryzyka i rozsądnie inwestować w rozwój sieci. Dziś zarówno duże, jak i mniejszej miasta prężnie się rozwijają, stają się coraz bardziej innowacyjne, głodne współczesnych technologii. Cieszymy się bardzo, że możemy być uczestnikami tych zmian i umożliwiać mieszkańcom kilkuset polskich miast
i miasteczek dostęp do nowoczesnych produktów, które ułatwiają codzienne życie, komfort i realizację pasji.”- dodaje Mystkowski.

 

Media Expert działa na polskim rynku od 2002 roku. Elektromarkety tej sieci oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także smartfony, laptopy, tablety i sprzęt fotograficzny. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.