Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Meta Platforms pracuje nad technologią sztucznej inteligencji dla Europy

Meta Platforms, właściciel Facebooka, buduje technologię sztucznej inteligencji specjalnie dla Europy, która odzwierciedla odniesienia językowe, geograficzne i kulturowe, poinformowała firma w poniedziałek.

Meta będzie szkolić swoje duże modele językowe przy użyciu treści, które ludzie w Unii Europejskiej zdecydowali się udostępnić publicznie na swoich platformach, takich jak Instagram i Facebook.

Firma wykorzystała publiczne posty na Facebooku i Instagramie do trenowania części swojego nowego wirtualnego asystenta Meta AI, ale wykluczyła prywatne posty udostępniane tylko rodzinie i znajomym, aby szanować prywatność konsumentów.

Firma poinformowała w zeszłym miesiącu, że zacznie powiadamiać użytkowników Facebooka i Instagrama w regionie europejskim i Wielkiej Brytanii o tym, w jaki sposób wykorzystuje informacje publiczne udostępniane w usługach Meta w celu rozwijania i ulepszania sztucznej inteligencji.