Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Meta rozpoczyna wdrażanie generatywnych narzędzi AI dla wszystkich reklamodawców

Gigant mediów społecznościowych Meta Platforms poinformował w środę, że rozpoczął wdrażanie narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji (AI), które mogą tworzyć treści takie jak obrazy tła i odmiany tekstu pisanego dla wszystkich reklamodawców. 

W zeszłym tygodniu firma poinformowała, że firmy wkrótce będą mogły wykorzystywać sztuczną inteligencję do przesyłania wiadomości biznesowych w komunikatorach Messenger i WhatsApp, aby nawiązywać kontakt z klientami.

Jak podsumowuje Reuters, portfolio produktów AI firmy Meta obejmuje model językowy Llama 2 oraz chatbot AI o nazwie Meta AI, który może generować odpowiedzi tekstowe i fotorealistyczne obrazy. Firma rozpoczęła testowanie tych narzędzi w maju, udostępniając je wybranej grupie reklamodawców na „placu testowym”. Narzędzia będą dostępne w Menedżerze reklam Meta, a ich wdrożenie zakończy się w przyszłym roku.

Wdrożenie, o którym mowa, jest pierwszą próbą właściciela Facebooka i Instagrama włączenia generatywnej technologii AI do swoich produktów w celu wydobywania ogromnych zasobów danych z przeszłości. Ten proces ma służyć z kolei generowaniu nowych treści, takie jak proza, grafika i kod oprogramowania.

Najpopularniejszym systemem operacyjnym na PC jest…